اجرای ۱۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته گردشگری در زرند

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند از اجرای ۱۰ ویژه برنامه در هفته گردشگری خبر داد و گفت: به مناسبت این هفته چندین پروژه گردشگری افتتاح و جشنواره‌های مختلفی نیز در سطح شهرستان اجرا می‌شود. محمد اسلامی امروز، ششم مهرماه در تشریح این خبربا اشاره به اینکه میراث‌فرهنگی شهرستان زرند همچون سال‌های […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند از اجرای ۱۰ ویژه برنامه در هفته گردشگری خبر داد و گفت: به مناسبت این هفته چندین پروژه گردشگری افتتاح و جشنواره‌های مختلفی نیز در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

محمد اسلامی امروز، ششم مهرماه در تشریح این خبربا اشاره به اینکه میراث‌فرهنگی شهرستان زرند همچون سال‌های گذشته با دست پُر به استقبال هفته گردشگری رفته، اظهار کرد: حضور فعالان حوزه گردشگری زرند در خانه چریک پیر خانوک و گلباران قبور مطهر شهدای این منطقه، افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی روستای کهنوج سربنان و واحد گردشگری پذیرایی “خان بابا”روستای عباس آباد (بخش مرکزی) از مهمترین برنامه‌های هفته گردشگری است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند افزود: رونمایی از پژوهشی با عنوان “نقش گردشگری در توسعه جهان اسلام” نوشته خانم علوی فر و همچنین رونمایی از قرآنی با قدمت ۶۰۰، برگزاری همایش ویژه سرمایه‌گذاران بخش گردشگری، برگزاری دو جشنواره “گندم شیر” در روستای کهنوج و”بی بی، باشو(پدربزرگ) “در شهر زرند، همچنین برپایی جشنواره گیسک و… بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته در زرند است.

او با اشاره به افتتاح دو پروژه گردشگری شهر عباس‌آباد و کهنوج با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال گفت: هم اکنون سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان زرند سرعت گرفته که باید از همکاری بخش خصوصی در این زمینه تشکر کرد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند ادامه داد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده می‌توان زرند را پرچمدار این حوزه اعلام کرد که در این زمینه باید از همکاری‌های دستگاه‌های مرتبط با صنعت گردشگری قدردانی کرد زیرا همیشه برای رفع موانع گردشگری با جدیت تلاش می‌کنند.

انتهای پیام




اجرای ۱۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته گردشگری در زرند

منبع: ایـسنا
? اجرای ۱۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته گردشگری در زرند