اجرای هنرهای سنتی یزدان‌آباد کرمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

فت فتو/کرمان فعال رسانه و سرپرست گروه هنری بهمنان گفت: نمایشگاه گردشگری تهران می‌تواند زمینه معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان کرمان باشد. محمدجواد ایزدی یزدان آبادی با اشاره به حضور گروه هنرهای سنتی بهمنان بخش یزدان آباد در این نمایشگاه گفت: هنرمندان این گروه تلاش دارند تا گوشه ای از آداب […]

فت فتو/کرمان فعال رسانه و سرپرست گروه هنری بهمنان گفت: نمایشگاه گردشگری تهران می‌تواند زمینه معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان کرمان باشد.

محمدجواد ایزدی یزدان آبادی با اشاره به حضور گروه هنرهای سنتی بهمنان بخش یزدان آباد در این نمایشگاه گفت: هنرمندان این گروه تلاش دارند تا گوشه ای از آداب و رسوم مردم شمال استان کرمان را به معرض نمایش گذارند.

ایزدی گفت: اجرای چوب بازی یزدان آباد، تئاتر با گویش محلی، موسیقی محلی و توزیع پوستر های مربوط به آثار تاریخی بخش یزدان آباد بخشی از برنامه های گروه بهمنان در این نمایشگاه است.

ایزدی افزود: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از روز ۹ تا ۱۲ بهمن سال جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود که گروه هنرهای سنتی بهمنان از استان کرمان نیز به اجرای برنامه در این نمایشگاه می پردازد.

انتهای پیام




اجرای هنرهای سنتی یزدان‌آباد کرمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

منبع: ایـسنا
? اجرای هنرهای سنتی یزدان‌آباد کرمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران