اجرای طرح ۲میلیارد تومان آبرسانی به روستاها با همت بسیج سازندگی

امام جمعه فاریاب : دربحث آبرسانی پیشرفت خوبی داشته ایم ان شاءالله تا پایان آبرسانی به همه ی روستاها طرح آبرسانی ادامه دارد به گزارش فت فتو از فاریاب، حجت‌الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب امروز در حاشیه نشست مجمع بسیج شهرستان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش اظهار کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در شهرستان باید فعال‌تر […]

امام جمعه فاریاب : دربحث آبرسانی پیشرفت خوبی داشته ایم ان شاءالله تا پایان آبرسانی به همه ی روستاها طرح آبرسانی ادامه دارد

به گزارش فت فتو از فاریاب، حجت‌الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب امروز در حاشیه نشست مجمع بسیج شهرستان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش اظهار کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در شهرستان باید فعال‌تر شوند و بسیج شهرستان تاکنون توانسته است کار هیئت‌های اندیشه‌ورز را تاحد زیادی انجام دهد.

وی ادامه داد: در بحث آبرسانی روستاها به‌همت بسیج و دیگر نهادها پیشرفت خوبی داشتیم و ان‌شاءالله تا تکمیل آبرسانی به همه روستاها این طرح ادامه داشته باشد.

امام جمعه فاریاب از اختصاص ۲ ملیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی به روستاهای شهرستان خبرداد و عنوان کرد: تمام مشکلات با اتحاد و همفکری حل خواهد شد.

 وی با قدردانی از تلاش بسیج در رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی در شهرستان، از فرماندار و دیگر مسؤولان درخواست کرد برای رفع مشکلات کشاورزی شهرستان همت جهادی داشته باشند.

گروهی نسبت به رفع مشکل اسناد اراضی مسکونی و کشاورزی تأکید کرد و گفت: منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با همکاری یکدیگر در جهت رفع این مشکل اقدام کنند.



انتهای پیام /




اجرای طرح ۲میلیارد تومان آبرسانی به روستاها با همت بسیج سازندگی

منبع:آرمـان
? اجرای طرح ۲میلیارد تومان آبرسانی به روستاها با همت بسیج سازندگی