اجرای طرح پاکسازی کویر شهداد/ حامیان طبیعت همکاری کنند

کرمان – مدیر پایگاه میراث جهانی بیابان لوت با اشاره به لزوم پاکسازی بیابان لوت از زباله ها گفت: طرح پاکسازی کویر با حضور مردم و حامیان طبیعت اجرا می شود. معین افضلی در گفتگو با فت فتو اظهارداشت: کویر لوت تنها اثر ثبت جهانی طبیعی ایران است که دارای اهمیت بالایی در بحث گردشگری […]

کرمان – مدیر پایگاه میراث جهانی بیابان لوت با اشاره به لزوم پاکسازی بیابان لوت از زباله ها گفت: طرح پاکسازی کویر با حضور مردم و حامیان طبیعت اجرا می شود.

معین افضلی در گفتگو با فت فتو اظهارداشت: کویر لوت تنها اثر ثبت جهانی طبیعی ایران است که دارای اهمیت بالایی در بحث گردشگری می‌باشد، با توجه به لزوم زیبایی و حراست و حفاظت از این پهنه گسترده پاکسازی این منطقه از زباله‌ها ضرورت دارد و در این راستا فرهنگ سازی لازم انجام شده است.

وی افزود: با توجه به تعطیلات نوروز و حضور گردشگران در این مناطق متأسفانه به دلیل عدم همراهی برخی از گردشگران لزوم پاکسازی پهنه کویر احساس می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا در فراخوانی از دوستداران میراث فرهنگی، مردم و حامیان طبیعت درخواست کردیم با حضور در کویر شهداد نسبت به پاکسازی کویر اقدام کنند.

وی گفت: این طرح فردا از ساعت ۸ صبح در کویر شهداد اجرا می‌شود و انتظار داریم ضمن ترویج فرهنگ پاکیزگی طبیعت گردشگرانی که قصد حضور در شهداد دارند نسبت به پاکیزگی این محیط حساسیت بیشتری داشته باشند.

کد خبر ۵۴۶۰۹۷۹




اجرای طرح پاکسازی کویر شهداد/ حامیان طبیعت همکاری کنند

منبع: مــهر
? اجرای طرح پاکسازی کویر شهداد/ حامیان طبیعت همکاری کنند