اجرای طرح واکسیناسیون خانه ‌به‌ خانه در روستاهای فاریاب

مدیر شبکه بهداشت شهرستان فاریاب گفت: طرح واکسیناسیون خانه به خانه در روستاهای فاریاب با همکاری سپاه، بهداشت و دهیاری‌ها در حال انجام است. بیدلی مدیر شبکه بهداشت شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با فت فتو اظهار داشت: طرح ضربتی با هماهنگی بین ادارات و اطلاع‌رسانی از طریق دهیاران، بهورزان و سوپروایزران امکان تزریق برای تعداد […]


مدیر شبکه بهداشت شهرستان فاریاب گفت: طرح واکسیناسیون خانه به خانه در روستاهای فاریاب با همکاری سپاه، بهداشت و دهیاری‌ها در حال انجام است.

بیدلی مدیر شبکه بهداشت شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با فت فتو اظهار داشت: طرح ضربتی با هماهنگی بین ادارات و اطلاع‌رسانی از طریق دهیاران، بهورزان و سوپروایزران امکان تزریق برای تعداد زیادی از افراد در بازه زمانی کوتاه را امکان‌پذیر کرد.

وی ادامه داد: قرار است در کلیه روستا‌هایی که تحت پوشش شبکه بهداشت هستند، خدمات تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ درب خانه‌ها انجام شود و از امروز تیم‌های سیار واکسیناسیون با برنامه‌ریزی قبلی و هدفمند در مناطق روستایی خانه به خانه مراجعه کردند. 

 بیدلی اضافه کرد: ما در شهرستان فاریاب، ۴ مرکز واکسیناسیون کرونا داریم که در حال واکسیناسیون شهروندان هستند و تاکنون بیش از ۱۱۵۷۵ دز واکسن کرونا تزریق شده که با اجرای این طرح ضربتی روند صعودی نیز به خود گرفته است و قطعا جهش قابل توجهی در تعداد افراد واکسینه شده در طی روزهای آینده مشاهده خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۴۲/ب





اجرای طرح واکسیناسیون خانه ‌به‌ خانه در روستاهای فاریاب

منبع:فــارس
? اجرای طرح واکسیناسیون خانه ‌به‌ خانه در روستاهای فاریاب