اجرای طرح مردم یاری بیمارستان ارتش کرمان در شهر ماهان

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش گفت: تیم پزشکان سیار بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان به شهر ماهان رفتند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان گفت: همزمان با شروع فعالیت‌های دهه ارتش سال ۱۴۰۲ تیم پزشکان سیار بیمارستان امام حسین علیه‌السلام ارتش […]

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش گفت: تیم پزشکان سیار بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان به شهر ماهان رفتند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان گفت: همزمان با شروع فعالیت‌های دهه ارتش سال ۱۴۰۲ تیم پزشکان سیار بیمارستان امام حسین علیه‌السلام ارتش کرمان در ادامه بحث خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه وارد شهرستان ماهان شدند.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه بلافاصله تیم‌های پزشکی متخصص در محل مرکز نیکوکاری امام علی (ع)  ماهان مستقر شدند، افزود: در این طرح، کودکان ۷ تا ۱۲ سال در دو حوزه دندان‌پزشکی و تشخیص اختلالات اسکلتی و ناهنجاری‌های ستون فقرات و کف پا مورد پایش قرار خواهند گرفت.

امیر غلامعلیان با تاکید بر این‌که این طرح به مدت دو روز انجام می‌شود، عنوان کرد: براساس آمار تا به حال ۳۰۰ نفر از کودکان منطقه مورد پایش و برآورد ما این است که در این دو روز بیش از ۷۰۰ نفر مورد پایش قرار بگیرند.

وی افزود: معاینات اولیه امروز و فردا انجام خواهد شد و درصورت نیاز به درمان مکمل به بیمارستان امام حسین علیه‌السلام  اعزام و به صورت رایگان تحت درمان قرار می‌گیرند.

ارشد نظامی اجا در جنوبشرق با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۰۰ میلیون ریال اعتبارات درمانی و دارو به صورت رایگان در این طرح ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری هلال احمر کرمان انجام و شعار ما این است که پیشگیری بهتر از درمان است.

انتهای خبر/م




اجرای طرح مردم یاری بیمارستان ارتش کرمان در شهر ماهان

منبع:آرمـان
? اجرای طرح مردم یاری بیمارستان ارتش کرمان در شهر ماهان