اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مطالبه جدی کارگران در ارزوئیه است

کرمان – فرماندار ارزوئیه گفت: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مطالبه جدی کارگران این شهرستان برای رسیدن به حقشان و دستمزد طبق قانون است. به گزارش نذیر کرمان، فرماندار ارزوئیه عصر پنج شنبه در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان به محوریت طرح طبقه بندی مشاغل گفت: فعالیت کارگران معادن در شرایط سخت و پرخطر برای رونق […]

کرمان – فرماندار ارزوئیه گفت: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مطالبه جدی کارگران این شهرستان برای رسیدن به حقشان و دستمزد طبق قانون است.

به گزارش نذیر کرمان، فرماندار ارزوئیه عصر پنج شنبه در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان به محوریت طرح طبقه بندی مشاغل گفت: فعالیت کارگران معادن در شرایط سخت و پرخطر برای رونق اقتصادی، عزت و سربلندی کشور صورت می‌گیرد و یک کار جهادگونه است.

رضا اسماعیل کاخ افزود: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مطالبه جدی کارگران این شهرستان برای رسیدن به حقشان و دستمزد طبق قانون است.

او در ادامه با بیان اینکه طرح طبقه‌بندی مشاغل، یکی از قوانین کار است و این طرح تسهیلاتی را برای تمامی نیروهای کار در اختیار می‌گذارد اظهار داشت: بر اساس این طرح هر شغل محدوده وظایف مشخصی دارد همچنین فرد شاغل در هر جایگاه، حقوقی متناسب با فعالیتی که انجام می‌دهد، دریافت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه، ما به دنبال توسعه، تحول و رونق هستیم افزود: جذب سرمایه گذاران و رونق تولید، راه برون رفت شهرستان از معضل بیکاری و حرکت سریع بسوی رونق اقتصادی می‌باشد.

کد خبر ۵۸۱۱۴۳۷




اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مطالبه جدی کارگران در ارزوئیه است

منبع: مــهر
? اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مطالبه جدی کارگران در ارزوئیه است