اجرای طرح «شهید طوقانی» در مدارس پسرانه استان کرمان آغاز شد

کرمان- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز طرح شهید طوقانی، تقویت روحیه جوانمردی و پهلوانی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این طرح برشمرد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، “محسن منوچهری نژاد” در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان […]

کرمان- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز طرح شهید طوقانی، تقویت روحیه جوانمردی و پهلوانی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این طرح برشمرد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، “محسن منوچهری نژاد” در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت استان کرمان که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: با عنایت به توصیه‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر توسعه فرهنگ پهلوانی، فداکاری، جوانمردی و احیا فضائل اخلاقی برنامه شهید طوقانی در مدارس استان کرمان آغاز شد.

وی افزود: این طرح با رویکرد فرهنگی و تربیتی (اجرای نرمش صبحگاهی با ضرب آهنگ زورخانه ای و مرشدی) کار خود را آغاز کرده است.

منوچهری نژاد اظهار داشت: با توجه به ارزش والای ورزش‌های باستانی و زورخانه ای در فرهنگ عمومی کشور و با هدف حفظ و ارتقای فضای فرهنگی ورزش زورخانه ای، این طرح مزین به نام شهید طوقانی در مدارس استان کرمان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز طرح ۱۰۰ درصد در مدارس گفت: ۱۰۰ مسابقه در صد روز، در بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ مدرسه در استان با شعار مدرسه، کانون تربیتی محله، طرح امیدستان ورزش در مدارس استان آغاز گردید.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات بیان کرد: در تابستان گذشته استان کرمان میزبان ۵ رویداد بزرگ کشوری بود که توانمندی و ظرفیت مطلوب در منابع انسانی، فضا و تجهیزات استان را نشان می‌دهد.

منوچهری نژاد گفت: در سال تحصیلی گذشته به ترتیب تعداد ۲۶ و ۱۰ تیم در بخش دانش آموزی و فرهنگی به مسابقات کشوری اعزام شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه سلامت نیز استان کرمان رتبه برتر در ۴ شاخص سرگروه‌های آموزشی، پایگاه تغذیه سالم، چهارشنبه آخر سال شاد، ایمن و سالم و ترویج فرهنگ محیط زیست سالم را کسب کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: موفقیت‌ها و تلاش‌ها مرهون زحمات همکاران در نواحی، شهرستان‌ها و مناطق استان به ویژه مراقبین سلامت و معلمان تربیت بدنی استان است.

کد خبر ۵۹۴۵۸۶۲




اجرای طرح «شهید طوقانی» در مدارس پسرانه استان کرمان آغاز شد

منبع: مــهر
? اجرای طرح «شهید طوقانی» در مدارس پسرانه استان کرمان آغاز شد