اجرای طرح انسداد بی‌سوادی به صورت خانه به خانه در کرمان

فت فتو/کرمان استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فلسفه شورای آموزش و پرورش بسیج توانمندی های دستگاه های اجرایی در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش است. علی زینی وند در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح انسداد مبادی بی سوادی در استان به صورت خانه به […]

فت فتو/کرمان استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فلسفه شورای آموزش و پرورش بسیج توانمندی های دستگاه های اجرایی در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش است.

علی زینی وند در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح انسداد مبادی بی سوادی در استان به صورت خانه به خانه با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران خبر داد و اظهار داشت: انسداد مبادی بی سوادی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ریشه کنی بی سوادی است.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد زمینه تحصیل دانش آموزان تبعه خارجی فاقد مجوز در کشور بیان کرد: شناسایی و معرفی دانش آموزان لازم التعلیم و فاقد شناسنامه طی بخشنامه ای به فرمانداران ابلاغ می شود.

زینی وند با تاکید بر ابطال شناسنامه نوآموزان متوفی گفت: عدم ابطال شناسنامه افراد متوفی آسیب‌زا است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه انسداد مبادی بی سوادی ضرورتی انکار ناپذیر است بر استفاده از ظرفیت خیران، نهادهای دولتی و غیر دولتی و مردم در راستای تحقق این مهم تاکید کرد.

زینی وند با اشاره به راه اندازی پویش ملی ایران سرسبز با عنوان “هر ایرانی، یک درخت” در استان کرمان بر کاشت درخت در مناطق مختلف استان متناسب با اقلیم هر منطقه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه فلسفه شورای آموزش و پرورش بسیج توانمندی های دستگاه های اجرایی در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش است بر بسیج امکانات تمامی دستگاه های اجرایی استان در راستای حل مشکلات پیش روی  آموزش و پرورش تاکید کرد.

زینی وند با اشاره به پایین بودن میانگین سرانه فضای آموزشی شهر کرمان از میانگین کشوری بر رایزنی با خیران و استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی در راستای افزایش سرانه فضای آموزشی شهر کرمان تاکید کرد.

انتهای پیام




اجرای طرح انسداد بی‌سوادی به صورت خانه به خانه در کرمان

منبع: ایـسنا
? اجرای طرح انسداد بی‌سوادی به صورت خانه به خانه در کرمان