اجرای طرح امنیت محله محور در محوریت حاشیه شمال شهر کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح امنیت محله محوردر مناطق جرم خیز شهر کرمان با محوریت دستگیری سارقان و کشف مواد مخدر در حاشیه شمال شهر خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مهدی پورامینایی”در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح امنیت محله محوردر مناطق جرم خیز شهر کرمان با محوریت دستگیری سارقان و کشف مواد مخدر در حاشیه شمال شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مهدی پورامینایی”در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی مناطق جرم خیز در شهر کرمان با محوریت مناطق حاشیه‌نشین شمال شهر، مأموران با همکاری یگان تکاوری و یگان ویژه طرحی را با پاکسازی مناطق از قبل مشخص شده به اجرا گذاشتند.

وی در ادامه  افزود: در راستای اجرای این طرح ماموران ۴۸ سارق دخیل در انجام۸۷ فقره سرقت و زورگیری را دستگیر و طی بازدید از ۲۵ منزل خرده فروش مواد مخدر بیش از ۱۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و ۱۴ نفر خرده فروش را دستگیر و بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف که  برای ۳  نفر از قاچاقچیان در این زمینه پرونده تشکیل و ۷۴ معتاد متجاهر و همچنین ۲۴ نفر از ارازل و اوباش شهرستان  دستگیر و ۵ نفر از آن ها  احضار و از آن ها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ گردید.

سرهنگ”پورامینایی”با اشاره به بازدید ۵۲ باب کارگاه ضایعاتی و پلمب ۳۱ باب کارگاه متخلف و همچنین توقیف ۱۵۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل معرفی شدند.

انتهای خبر/ تاج الدینی




اجرای طرح امنیت محله محور در محوریت حاشیه شمال شهر کرمان

منبع:آرمـان
? اجرای طرح امنیت محله محور در محوریت حاشیه شمال شهر کرمان