اجرای طرح امنیت اجتماعی در نرماشیر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: با هدف برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر، طرح امنیت اجتماعی در سطح شهرستان نرماشیر اجرایی شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان  به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، رضا زیدآبادی در تشریح این خبر گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌گری […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: با هدف برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر، طرح امنیت اجتماعی در سطح شهرستان نرماشیر اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان  به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، رضا زیدآبادی در تشریح این خبر گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌گری مردم و مسئولان در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر و پاک‌سازی اماکن و خیابان‌ها از وجود این دسته از افراد می‌باشد، ماموران انتظامی شهرستان نرماشیر  طرح برخورد با خورده‌فروشان و دستگیری معتادان متجاهر را اجرا کردند.

وی افزود: در این راستا هفت توزیع‌کننده مواد مخدر و ۳۷ معتاد متجاهر دستگیر، پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی گرديدند.

زید آبادی در پایان بیان‌کرد: مقابله با توزیع‌کنندگان با جدیت در دستور کار ماموران قرار دارد، یکی از آسیب‌های اجتماعی که می‌تواند پدیدآورنده بعضی جرائم در جامعه باشد اعتیاد به مواد مخدر و خرید فروش آن است.

انتهای خبر/ برجی




اجرای طرح امنیت اجتماعی در نرماشیر

منبع:آرمـان
? اجرای طرح امنیت اجتماعی در نرماشیر