اجرای طرح‌های خوداشتغالی خانواده‌های نیازمند راه دستیابی به استقلال اقتصادی

فرماندار شهرستان راور در بازدید از طرح‌های خود اشتغالی کمیته امداد گفت: با توجه به این مسئله استقلال اقتصادی را به خانواده‌های نیازمند برمی‌گردانیم. به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» رضا عباسی از طرح‌های خوداشتغالی کمیته امداد در روستای فیض آباد این شهرستان بازدید و از نزدیک از این خانواده‌ها دلجویی کرد . فرماندار راور […]

فرماندار شهرستان راور در بازدید از طرح‌های خود اشتغالی کمیته امداد گفت: با توجه به این مسئله استقلال اقتصادی را به خانواده‌های نیازمند برمی‌گردانیم.

به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» رضا عباسی از طرح‌های خوداشتغالی کمیته امداد در روستای فیض آباد این شهرستان بازدید و از نزدیک از این خانواده‌ها دلجویی کرد .

فرماندار راور با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد بایستی اشتغالزایی و توانمندسازی خانواده‌‎‌ها باشد، اظهار داشت: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های موثر و کارآمد می‌تواند تامین کننده عزت و کرامت خانواده‌ها و دستیابی به استقلال اقتصادی باشد.

رضا عباسی، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره‌وری و ارتقای مدیریت کسب و کار را از جمله ویژگی‌های اشتغال خانگی عنوان کرد و افزود: با ایجاد مشاغل خانگی در بین مددجویان تحت حمایت، علاوه بر شناخت توان ذاتی مددجویان، مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان رفع خواهد شد.

حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور نیز در حاشیه این بازدید اشتغال و توانمندسازی مددجویان را یکی از محورهای اساسی فعالیت های کمیته امداد نام برد و افزود: این نهاد با ارایه تسهیلات و ایجاد بستر لازم برای اشتغال مددجویان، از خانواده‌های تحت پوشش در قالب طرح‌های اشتغال و توانمندسازی حمایت می کند.

رئیس کمیته امداد راور با یادآوری اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با همکاری بانکهای عامل و معرفی کمیته امداد به متقاضیان اشتغال در سطح شهرستان پرداخت گردیده است افزود: ارائه دوره های آموزشی، مشاوره و نظارت بر طرح‌های اجرای شده از مهمترین عوامل پایداری طرح‌های اشتغال کمیته امداد است که در همین راستا تعداد ۷۰۰ نفر از متقاضیان اشتغال مهارتهای لازم را توسط سازمان فنی حرفه ای آموزش دیده‌اند.

حجت الاسلام طاهری شرایط ثبت نام وام اشتغال در سال جاری را بیان کرد و افزود: «دهک درآمدی ۱ تا ۵، که بیمه تامین اجتماعی نباشد، سرپرست خانوار باشد، مدرک شغلی داشته باشد و قبلا وام اشتغال دریافت نکرده باشد، شرایط اعطای تسهیلات در حوزه اشتغال کمیته امداد را دارا می باشد.»

رئیس کمیته امداد راور از متقاضیان محترم ایجاد اشتغال (تا دهک ۵ خانوار) درخواست کرد: جهت بهره مندی  از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق : گوشی هوشمند، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت 
و مراجعه به کافی نت ها به سایت hayat.emdad.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت  درخواست، انتخاب گزینه خوداشتغالی و بارگذاری مدارک و مستندات شغلی خود اقدام نمایند.

انتهای خبر/کمساری 




اجرای طرح‌های خوداشتغالی خانواده‌های نیازمند راه دستیابی به استقلال اقتصادی

منبع:آرمـان
? اجرای طرح‌های خوداشتغالی خانواده‌های نیازمند راه دستیابی به استقلال اقتصادی