اجرای راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیزکرمان

کرمان_معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از اجرایی شدن طرح جامع استقرار واحدهای امدادی و انتظامی و همچنین طرح راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیز این استان خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، روز سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و کاهش تصادفات استان کرمان با بیان اینکه تشدید کنترل و نظارت […]

کرمان_معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از اجرایی شدن طرح جامع استقرار واحدهای امدادی و انتظامی و همچنین طرح راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیز این استان خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، روز سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و کاهش تصادفات استان کرمان با بیان اینکه تشدید کنترل و نظارت پلیس در معابر درون شهری و محورهای مواصلاتی استان بسیار مهم است افزود: طرح جامع استقرار واحدهای امدادی و انتظامی و همچنین طرح راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیز استان کرمان اجرایی شده است.

وی افزود: طی هماهنگی با دادستانی بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد و با توافق شهرداری و فرمانداری از نیروهای کمکی پلیس در ایام نوروز استفاده می‌شود.

وی تشدید کنترل و نظارت پلیس در معابر درون شهری و محورهای مواصلاتی درون استان را مهم دانست و گفت: از تمام امکانات موجود به منظور اصلاح نقاط پرتصادف با اولویت اقدام‌های کم‌هزینه و زودبازده استفاده شده و نقاط پرتصادف با تقویت تابلوها و نصب بنرها به ویژه در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر اصلاح شده است.

وی گفت: اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع شرایط جوی در محورهای مواصلاتی توسط اداره هواشناسی و از طریق صدا و سیما انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین زیرساخت‌های ارسال پیامک توسط کارگروه ترویج فرهنگ ترافیک استان با مضمون ایمنی برای کاهش تصادفات از طریق اداره کل مدیریت بحران استانداری و شرکت ارتباطات فراهم شده است.

آیت اللهی موسوی با اشاره به اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان کرمان گفت: سال گذشته ۱۳۹ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان شناسایی شد که ۷۰ نقطه رفع و ۶۹ نقطه باقی مانده و در حال اجراست. همچنین در سال جاری نیز ۶۹ نقطه جدید مشخص شده که ۲۸ نقطه آن رفع خطر شده و ۴۱ نقطه در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: طرح جامع استقرار واحدهای امدادی و انتظامی و همچنین طرح راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیز اجرایی شده و لازم است فرمانداران خودروی مورد نیاز را به همراه راننده از طریق ادارات مستقر در شهرستان‌ها در اختیار پلیس راه و راهور قرار دهند.

کد خبر ۶۰۵۳۳۹۹




اجرای راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیزکرمان

منبع: مــهر
? اجرای راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیزکرمان