اجرای بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: ۱۲۵۸ کیلومتر از شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب تاکنون در شهر کرمان اجرا شده است. علیرضا عبدیان امروز ۹ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به موقعیت اقلیمی استان و وجود چالش و بحران در حوزه آب بر اهمیت اجرای پروژه فاضلاب در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: ۱۲۵۸ کیلومتر از شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب تاکنون در شهر کرمان اجرا شده است.

علیرضا عبدیان امروز ۹ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به موقعیت اقلیمی استان و وجود چالش و بحران در حوزه آب بر اهمیت اجرای پروژه فاضلاب در شهر کرمان تاکید کرد و افزود: علاوه بر خطوط شبکه، در فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم و تا نیمه اول سال ۱۴۰۳به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بهره‌مندی از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب را از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی شهری عنوان کرد و گفت: طرح فاضلاب در شهر کرمان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید است مشکلات شهروندان با تکمیل و بهره‌برداری کامل از تاسیسات اجرا شده مرتفع شود.

تجهیز ۱۳ حلقه چاه آب شرب به سیستم دزدگیر

عبدیان در ادامه گفت: در راستای افزایش ضریب حفاظتی و کمک به رصد لحظه‌ای چاه‌های آب، ۱۳حلقه از چاه‌های آب شهرهای تابعه شهرستان کرمان به سیستم دزدگیر مجهز شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بیان کرد: با توجه به شرایط تأمین آب بهداشتی و بعد مسافتی چاه‌ها و همچنین اهمیت حفاظت از تاسیسات و منابع آب، به منظور افزایش ضریب حفاظتی و کمک به رصد لحظه‌ای چاه‌ها، حراست امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان با همکاری واحد مناطق این شهرستان، اقدام به نصب دزدگیر بر روی چاه‌های شهرهای تابعه کرده است.

وی در ادامه گفت: در همین راستا،۱۱ دستگاه سامانه دزدگیر بر روی چاه‌های آب شرب بخش شهداد، اندوهجرد و دو دستگاه بر روی چاه‌های شهرهای شمالی با هزینه بالغ بر دو میلیارد ریال نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان افزود: عملیات حفاظتی نصب سامانه دزدگیر به تعداد ۱۷ دستگاه در سایر شهرهای تابعه شهرستان در حال انجام است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۵۱ حلقه ازچاه‌های شهرستان کرمان به سیستم دزدگیر مجهز شده‌اند.

انتهای پیام




اجرای بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در کرمان

منبع: ایـسنا
? اجرای بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در کرمان