اجتماع دختران دانش آموز مُلک سلیمانی با سخنرانی سردار نقدی برگزار می شود/ تشریح جزییات برنامه سیزدهم آبان ماه در کرمان

حسین انجم شعاع گفت:برنامه سیزدهم آبان ماه در شهر کرمان از محل میدان شورا ساعت نه و نیم تا مصلی امام علی علیه السلام برگزار می شود. به گزارش فت فتو؛ حسین انجم شعاع صبح امروز در در نشست خبری به مناسبت سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: برنامه سیزدهم آبان […]

حسین انجم شعاع گفت:برنامه سیزدهم آبان ماه در شهر کرمان از محل میدان شورا ساعت نه و نیم تا مصلی امام علی علیه السلام برگزار می شود.

به گزارش فت فتو؛ حسین انجم شعاع صبح امروز در در نشست خبری به مناسبت سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: برنامه سیزدهم آبان ماه از محل میدان شورا ساعت نه و نیم تا مصلی امام علی علیه السلام برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه یوم الله سیزدهم آبان ماه روز جمعه است، سخنران مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه شهر کرمان است.

وی بیان کرد: برنامه شاخص دیگر در این ایام اجتماع دانش آموزان دختران کرمانی در دیار ملک سلیمانی است که این برنامه چهارشنبه یازده آبان ساعت نه صبح در سالن شهدای کارگر برگزار می شود که سخنران این مراسم، سردار نقدی  معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انجم شعاع ابراز کرد: از دیگر برنامه ها می توان به ویژه برنامه شهدای دانش آموز در روز پنجشنبه دوزادهم آبان ماه در گلزار شهدای کرمان اشاره داشت و همچنین کرسی های آزاد اندیشی پنجشنبه در دانشگاه باهنر با حضور دانشجویان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه زنگ استکبار ستیزی چهارشنبه یازده آبان ساعت ۷ و نیم صبح در دبیرستان امام به صورت ویژه انجام می شود، خاطر نشان کرد: وبینار کشوری با عنوان «آیا سفارت آمریکا لانه جاسوسی بود؟» از هفتم تا دوازدهم آبان ماه در حال برگزاری است که این برنامه در دانشگاه پیامنور کرمان، بم، سیرجان و رفسنجان اجرا می شود.

انتهای پیام/م




اجتماع دختران دانش آموز مُلک سلیمانی با سخنرانی سردار نقدی برگزار می شود/ تشریح جزییات برنامه سیزدهم آبان ماه در کرمان

منبع:آرمـان
? اجتماع دختران دانش آموز مُلک سلیمانی با سخنرانی سردار نقدی برگزار می شود/ تشریح جزییات برنامه سیزدهم آبان ماه در کرمان