اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما را ندادیم/ این فتنه هم به خودتان برمی گردد

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی هشدار داد: ایران مملکت شهداء و صاحب الزمان(عج) است و علمدار این کشور نائب امام زمان است و اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما و در فتنه های بزرگ تر از این را ندادیم و حتما به همت دلاوران و همراهی خوب […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی هشدار داد: ایران مملکت شهداء و صاحب الزمان(عج) است و علمدار این کشور نائب امام زمان است و اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما و در فتنه های بزرگ تر از این را ندادیم و حتما به همت دلاوران و همراهی خوب مردم این فتنه نیز به خودتان برمی گردد.

سردارعبدالرضا ناظری صبح امروز ۲۶ آبان ماه در آئین اولین سالگرد شهدای دشت سمسور در حسینیه ثارالله کرمان اظهار کرد: مراسم امروز میزبان همسر و خانواده شهید نورخدا موسوی از استان لرستان است.

وی افزود: در سال ۱۳۸۷ در عملیات پل شکسته لار در استان سیستان و بلوچستان که اعضای گروهک جیش الظلم قصد داشتند یکی از ایست بازرسی های مهم ما را در منطقه تسخیر بکنند و ضربه بزنند، شهید نورخدا موسوی و همرزمانش اجازه رسیدن به هدف را به دشمن ندادند.

ناظری بیان کرد: شهید موسوی در این عملیات به شدت مجروح شد و ۱۰ سال زندگی نباتی داشت که همسرشان پروانه وار این ۱۰ سال از وی پرستاری کرد و نورخدا بعد از ۱۰ سال جانبازی، به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه با اشاره به رشادت های شهیدان دشت سمسور(در شرق استان کرمان) اظهار کرد: شهید مهدی توسنگ از دلاورمردانی بود که ۲۸ سال در راستای تامین امنیت مردم مجاهدت کرد و مزد این مجاهدت ها کمتر از شهادت نبود.

وی افزود: شهید توسنگ در جای جای کویر استان کرمان جانفشانی کرد و سال گذشته به همرزمان شهیدش پیوست.

ناظری تصریح کرد: شهید شیرخانی در همه عملیات ها همراه شهید توسنگ و پیشقدم برای عملیات بود و شهید خدادادی از سربازانی بود که داوطلب در قرارگاه خدمت کرد و در عملیات آبان ماه سال گذشته نامش نبود اما داوطلبانه در عملیات حضور پیدا کرد و به شهادت رسید.

وی در ادامه بیان کرد: از خصوصیات مهم کویر صعب العبور بودن است که خدمت، زندگی و عملیات شهید توسنگ در کویر بود؛ بیش از ۴۴ هزار کیلومتر مربع از مساحت کویر در استان کرمان است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: کویر، مقاوم و سرسخت است و شهدای کویر مقاومت را در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که نماد مقاومت در دنیاست، آموخته و در این مکتب پرورش یافته اند و روحیه مقاومت داشتند که در کویر درخشیدند.

وی افزود: خط مقدم کار ما در استان کرمان، نقاط کویری و مرزی با استان های همجوار بود و شهید توسنگ و همرزمانش در خط مقدم بودند.

ناظری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: شهید توسنگ امروز در جنگ ترکیبی که دشمن رقم زده، نیست اما روح شهداء همراه ما هستند و دست همرزمان ما را در این ماموریت های حساس می گیرند.

وی اظهار کرد: در جنگ ترکیبی امروز همه دشمنان پای کار آمده اند اما سربازان شهید توسنگ در راستای ماموریت یگان ویژه ورود کرده و از ارزش های نظام دفاع می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: عزت امروز کشور ما مرهون رشادت مردان میدانی است که جان خود را در این راه دادند و اگر دشمن جرات نمی کند به کشور ما نگاه چپ بکند، به خاطر ایثارگری شهدای ماست.

وی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی هشدار داد: ایران مملکت شهداء و صاحب الزمان(عج) است و علمدار این کشور نائب امام زمان است و اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما و در فتنه های بزرگ تر از این را ندادیم و حتما به همت دلاوران و همراهی خوب مردم این فتنه نیز به خودتان برمی گردد.

به گزارش فت فتو، مراسم نخستین سالگرد شهادت شهدای دشت سمسور با حضور خانواده شهداء، مسئولان، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده شهید نورخدا موسوی از شهدای نیروی انتظامی لرستان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

شهیدان مهدی توسنگ، احسان شیرخانی و امیرحسین خدادادی ۲۶ آبان ماه سال گذشته در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در شرق استان کرمان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام




اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما را ندادیم/ این فتنه هم به خودتان برمی گردد

منبع: ایـسنا
? اجازه عرض اندام به بزرگ تر از شما را ندادیم/ این فتنه هم به خودتان برمی گردد