اتوبوس مطالبه گری برای رفع مشکلات سیمان

به همت بسیج رسانه استان کرمان و گروهی از اصحاب رسانه، اتوبوس مطالبه گری به سراغ مشکلات سیمان در استان کرمان رفته است. به گزارش فت فتو؛ محمد عزیزی مدیر کارخانه سیمان کرمان در تور رسانه ایی بسیج کارگری استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود، گفت: این واحد تولیدی نزدیک به یک […]

به همت بسیج رسانه استان کرمان و گروهی از اصحاب رسانه، اتوبوس مطالبه گری به سراغ مشکلات سیمان در استان کرمان رفته است.


به گزارش فت فتو؛ محمد عزیزی مدیر کارخانه سیمان کرمان در تور رسانه ایی بسیج کارگری استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود، گفت: این واحد تولیدی نزدیک به یک میلیون تن تولید سالانه خود را تحویل بازار می‌دهد و در تمام این مدت ۵۰ سال در تمام سال‌ها به تعهدات خویش عمل کرده است و تولید کم‌تر از این مقدار نبوده است، کمبود در بازار به علت کاهش تولید نیست.


وی با بیان اینکه به دنبال افزایش ظرفیت هستیم تا بتوانیم خط ۲ را د رمسیر توسعه قرار دهیم افزود: اگرخط ۳ نیز بهینه شود راندمان کاری بهتری صورت خواهد گرفت که می‌توانیم افزایش تولید بالاتری در تولید کلیگر و سیمان سفید داشته باشیم.


وی گفت: کرمان تنها تولید کننده سیمان دریای با فرا ساحل است که مختص چاه‌های نفت است و ما اولین تولید کنند سیمان چاه نفت و یا فرا ساحل هستیم.


عزیزی با بیان اینکه خاموش بودن کوره‌ها برای ما ضررده است، افزود: ۷۳ میلیارد تومان فقط آجر کوره برای ۳ ماه تعطیلی سال گذشته خریداری کرده ایم که به خاطر قطعی گاز بود و عملا ۵۷ روز گاز نداشتیم و برای خاموش نبودن باید از سوخت مازوت استفاده کنیم که هم در بازار برای خرید نیست و هم اینکه محیط زیست جلوی استفاده ما را به علت افزایش آلایندگی‌ها می‌گیرد.


وی گفت: در سال گذشته سیمان پاکتی ۱۷ هزار تومان از کارخانه خریداری و از کارخانه خارج می‌شد، اما به قیمت ۷۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رفت که عملا دلال ۴۳ هزار تومان سود می‌کرد، اما اتهام به ما زده می‌شد.


انتهای پیام/




اتوبوس مطالبه گری برای رفع مشکلات سیمان

منبع:ایـلنا
? اتوبوس مطالبه گری برای رفع مشکلات سیمان