اتمام گاز رسانی به روستا‌های بخش راین تا پایان سال

گازرسانی به روستا‌های باقی مانده بخش راین در سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد. به گزارش فت فتو، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم راین گفت: گازرسانی به روستا‌های باقی مانده در جنوب راین در حال نهایی شدن است و تا پایان شهریور سال جاری این مناطق از نعمت گاز […]

گازرسانی به روستا‌های باقی مانده بخش راین در سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد.

به گزارش فت فتو، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم راین گفت: گازرسانی به روستا‌های باقی مانده در جنوب راین در حال نهایی شدن است و تا پایان شهریور سال جاری این مناطق از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و شرکت گاز نهایت تلاش خود را انجام بدهد تا در این امر مهم تسریع شود.

محمدرضا پورابراهیمی افزود: با توافقاتی که سال گذشته با سرمایه‌گذار و مدیران بخش صنعت و معدن استان کرمان با حضور مسئولان انجام شد جمع بندی بر این شد اولویت اشتغال در ارتباط با راین برای معادنی که فعال است حداقل معادل ۵۰ درصد متعلق به جوانان راینی باشد و این مهم به عنوان یک صورت جلسه در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: راین به عنوان شهر ملی چاقو در کشور ثبت شده که باعث افتخار است، مسیر حرکت در بخش اقتصاد راین با قوت و قدرت در سال جاری پیگیری خواهد شد و امیدواریم سال ۱۴۰۱ اتفاقات مثبتی را در توسعه زیرساخت و توسعه اقتصادی راین شاهد باشیم.




اتمام گاز رسانی به روستا‌های بخش راین تا پایان سال

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? اتمام گاز رسانی به روستا‌های بخش راین تا پایان سال