اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان کرمان ظرف یک سال آینده عملی می‌شود

استاندار کرمان گفت: در سفر استانی رئیس جمهور، برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان کرمان مصوبه‌های خوبی داشتیم که ظرف یک سال آینده عملی می‌شود. – اخبار استانها – محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک آغاز تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ابتدای مهرماه سال ۵۹ […]

استاندار کرمان گفت: در سفر استانی رئیس جمهور، برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان کرمان مصوبه‌های خوبی داشتیم که ظرف یک سال آینده عملی می‌شود.

– اخبار استانها –

محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک آغاز تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ابتدای مهرماه سال ۵۹ اولین روز دبیرستان من بود؛ روز قبل آن جنگ تحمیلی حزب بعث عراق علیه کشور ما شروع شده بود و آن روز اولین روز شروع جنگ بود.

وی با بیان اینکه در روز ما فضای کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کردیم، خاطرنشان کرد: جنگ آغاز و در برخی از مناطق، فرودگاه‌ها و دیگر مراکز بمباران شده بود؛ در آن شرایط نگرانی، اضطراب و دلهره وجود داشت.  

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، شهدای زیادی از جان خود مایه گذاشتند که تعداد زیادی از آنها دانش آموزان و معلمان بودند، گفت: شهدا و رزمندگان ما در آن ایام توانستند با گذشت و فداکاری خود دلهره و اضطراب مردم را به اطمینان و آرامش‌ امروز تبدیل کنند.

وی بیان کرد: پاسداشت خون شهدایی که در آن هشت سال از این آب و خاک دفاع کرده، نهال انقلاب را آبیاری کردند و نگذاشتند دشمن پیش بیاید و به این کشور ضربه بزند، وظیفه همه ماست.

فداکار افزود: دانش آموزان ما که امروز در کمال آسایش و آرامش در کلاس‌های درس مشغول تحصیل هستند وظیفه دارند قدر این آرامش و امنیت را بدانند و آن را پاس بدارند.

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس استان کرمان نواخته شد
تحصیل رایگان دانش آموزان؛ قانونی که دقیق اجرا نمی‌شود
اما و اگرهای سرویس مدارس در کرمان/ از ایمنی تا رعایت ظرفیت خودرو

وی ادامه داد: بیش از دو سال و نیم مدارس ما به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند و پس از عبور از بحران کرونا، نخستین سالی است که آموزش دانش‌آموزان به صورت جدی و حضوری آغاز شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه برای راه افتادن مدارس و رسیدن به چرخه‌ای که قبلاً وجود داشته، زحمات زیادی لازم است، گفت: ما هم برای بهبود شرایط کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سفر استانی رئیس جمهور به استان، برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان کرمان مصوبه‌های خوبی داشتیم، افزود: امیدوار هستیم این مصوبات ظرف یک سال آینده عملی شده و فضای بهتری برای آموزش دانش آموزان داشته باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان کرمان ظرف یک سال آینده عملی می‌شود

منبع: تسنــیم
? اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان کرمان ظرف یک سال آینده عملی می‌شود