اتمام حجت فرماندار کهنوج با جایگاه‌داران سوخت

فرماندار کهنوج گفت: همه موظف به رعایت قانون و ارائه خدمات به مردم هستید و با متخلفین طبق ضوابط قانونی و قضایی برخورد خواهد شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهنوج؛ صبح امروز جلسه ساماندهی جایگاه‌داران  سوخت به دستور کار بررسی مشکلات جایگاه‌ها، با حضور […]

فرماندار کهنوج گفت: همه موظف به رعایت قانون و ارائه خدمات به مردم هستید و با متخلفین طبق ضوابط قانونی و قضایی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهنوج؛ صبح امروز جلسه ساماندهی جایگاه‌داران  سوخت به دستور کار بررسی مشکلات جایگاه‌ها، با حضور شعبانی فرماندار کهنوج و عطایی رئیس شرکت نفت تشکیل شد.

علی شعبانی در این جلسه خطاب به جایگاه‌داران و متصدیان سوخت در شهرستان گفت: کارت‌های سوخت مهاجر را جمع‌آوری و مدیریت کنید. 

فرماندار کهنوج افزود: دوربین‌های پایش تصویری باید در جایگاه‌های سوخت فعال و اگر جایگاهی دوربین ندارد و احیانا مشکل دارد باید هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات آن اقدام نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان کهنوج تصریح کرد: متصدیان سوخت در کهنوج باید سوخت مورد نیاز را به موقع خریداری کنند.

وی خواستار راه‌اندازی دیزل‌ ژنراتور در جایگاه‌های سوخت در شهرستان شد و خاطرنشان کرد: تعویض کپسول آتش نشانی جایگاه‌های سوخت ضروری است و باید جایگاه‌داران سریعا اقدام کنند.

انتهای خبر/

 




اتمام حجت فرماندار کهنوج با جایگاه‌داران سوخت

منبع:آرمـان
? اتمام حجت فرماندار کهنوج با جایگاه‌داران سوخت