اتصال ۹۰ درصد روستاهای راور به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال

دکتر عیسی زارع پور گفت: ۹۰ درصد روستاهای راور تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد. به گزارش “فت فتو“؛ صبح امروز در دومین روز از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به راور سفر کرد. دکتر زارع پور در مسیر […]

دکتر عیسی زارع پور گفت: ۹۰ درصد روستاهای راور تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

به گزارش “فت فتو“؛ صبح امروز در دومین روز از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به راور سفر کرد.


دکتر زارع پور در مسیر سفر به راور از محور چترود_راور بازدید کرد و در بدو ورود به شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وی در ادامه سفر خود دیدار با خانواده شهید گلستانی را داشت و پس از آن از ساختمان در حال ساخت اورژانس شهرستان دیدن کرد.

پس از آن دکتر زارع پور با حضور در اداره تامین اجتماعی راور به مطالبات و درخواست های مردمی پاسخ داد.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان برگزار و مشکلات مهمی از قبیل؛ پروژه نیمه تمام محور چترود_راور_دیهوک، مشکل تلفن ثابت، آنتن دهی تلفن همراه، بیمه قالیبافی، انتقال آب از خلیج فارس، سد قطرونی و… مطرح گردید.

در پایان این جلسه دکتر زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهم ترین موضوعی که درباره آن بحث شد، محور چترود_راور_دیهوک است که بخش زیادی از آن انجام شده که انشالله این را به شکل جدی دنبال خواهیم کرد که تا پایان سال اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

وی افزود: در بحث ارتباطات یکی از مسائل اصلی این است که اتصال روستاهای استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات از میانگین کشوری پایین تر است در کل کشور حدود ۸۸ درصد روستاها متصل هستند در استان کرمان این عدد ۶۰ است و متاسفانه در راور این عدد پایین تر از استان و حدود ۳۰ درصد است که قول خواهم داد تا پایان سال آن را به ۹۰ درصد برسانیم و بیشتر روستاهای این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند. 

دکتر زارع پور افزود: مشکلاتی از قبیل تلفن ثابت و از این قبیل مشکلات نیز وجود داشت که انشالله پیگیری خواهند شد.

انتهای پیام/راور




اتصال ۹۰ درصد روستاهای راور به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال

منبع:آرمـان
? اتصال ۹۰ درصد روستاهای راور به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال