اتصال نیروگاه شهید سلیمانی کرمان به شبکه سراسری برق

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمانی کرمان از مستمر بودن تعمیرات اساسی واحدهای بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این نیروگاه با تمام ظرفیت تا اواسط اردیبهشت‌ماه سال آینده به شبکه سراسری برق متصل شود. رضا کاویانی امروز ۱۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این روزهای سرد زمستانی […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمانی کرمان از مستمر بودن تعمیرات اساسی واحدهای بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این نیروگاه با تمام ظرفیت تا اواسط اردیبهشت‌ماه سال آینده به شبکه سراسری برق متصل شود.

رضا کاویانی امروز ۱۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این روزهای سرد زمستانی نیروگاه شهید سلیمانی کرمان برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳ تعمیرات اساسی واحدهای خود را با تلاش جهادی و شبانه روزی متخصصان داخلی پشت سر می‌گذارد.

وی ادامه داد: تاکنون با انجام بازدیدهای دوره‌ای و تعمیرات اساسی، واحدهای یک و دو گازی و چهار بخار در مدار تولید قرار گرفته‌اند و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت تعمیراتی حاصل شده است که پیش‌بینی می‌شود این نیروگاه با تمام ظرفیت تا اواسط اردیبهشت‌ماه سال آینده به شبکه سراسری برق متصل شود.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمانی کرمان بیان کرد: نیروگاه شهید سلیمانی با هشت واحد گازی و چهار بخار و با تولید اسمی بالغ بر ۲۰۰۰ مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه  منطقه جنوبشرق، تامین کننده دو درصد برق کشور و ۶۰ درصد برق استان کرمان است .

انتهای پیام




اتصال نیروگاه شهید سلیمانی کرمان به شبکه سراسری برق

منبع: ایـسنا
? اتصال نیروگاه شهید سلیمانی کرمان به شبکه سراسری برق