ابراز امیدواری فرماندار بم از تکمیل بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی تا ۲ سال آینده

فت فتو/کرمان فرماندار بم گفت: بیمارستان آموزشی درمانی ۲۰۲ تختخوابی شهرستان بم در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در سال ۹۶کلنگ زنی شده و امیدواریم ظرف دو سال آینده آماده خدمت رسانی شود. «هادی شهسوارپور» امروز ۲۰ شهریورماه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان جدید بم اظهار کرد: امیدواریم ظرف دو سال آینده بیمارستان ۲۰۲ […]

فت فتو/کرمان فرماندار بم گفت: بیمارستان آموزشی درمانی ۲۰۲ تختخوابی شهرستان بم در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در سال ۹۶کلنگ زنی شده و امیدواریم ظرف دو سال آینده آماده خدمت رسانی شود.

«هادی شهسوارپور» امروز ۲۰ شهریورماه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان جدید بم اظهار کرد: امیدواریم ظرف دو سال آینده بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی آماده خدمات‌رسانی شود.

وی افزود: کلنگ این پروژه در سال ۹۶ به زمین زده شده و این در حالی است که در دو مرحله به پیمانکار واگذار شد.

شهسوارپور با اشاره به آغاز مجدد روند ساخت بیمارستان تصریح کرد: در جلسۀ میدانی امروز که در محل پروژه ساخت بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی برگزار شد؛ با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی بم مشکلات مربوط به بحث پیمانکاری این بیمارستان حل و پیمانکار جدید این پروژه نیز انتخاب شده است.

وی افزود: بعد از فاصله زمانی که پیمانکار انتخاب شد، همراه با مسئولین از محل بازدید شد و با اداراتی که می‌توانستند به روند پیشرفت پروژه کمک کنند نشستی برگزار و مشکلاتِ پیمانکار برای ادامه کار بررسی شد.

فرماندار بم در ادامه گفت: مسائل دیگری نیز وجود دارد که باید در استان و همچنین در کشور پیگیری و بررسی شود و قرار شد از ظرفیت نماینده مردم شرق استان در مجلس هم استفاده بشود.

وی بیان کرد: باید در مرکز استان نیز جلساتی درخصوص موارد مرتبط با بحث محیط زیست و واگذاری زمین برای مجتمع دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود، بیان کرد: با توجه به تغییر وضعیت این پروژه و اینکه در یک فاز تعریف شده، حدود ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی کل این پروژه است.

شهسوارپور ادامه داد: پیمانکار قبلی این پروژه طبق ماده ۴۶ خلع ید و پروژه به پیمانکار جدیدی واگذار شد؛ پیمانکار جدید نیز با یکسری مشکلات درباره انشعابات برق، آب، گاز، مخابرات و تهیه سیمان روبه رو شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم ظرف دو سال آینده که مدت قراردادِ پیمانکار است همه موارد با جدیت پیگیری شود و کار ظرف مدت معینی که مشخص شده به اتمام برسد و بیمارستان آماده خدمات رسانی به مردم شود.

انتهای پیام




ابراز امیدواری فرماندار بم از تکمیل بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی تا ۲ سال آینده

منبع:ایـسنا
? ابراز امیدواری فرماندار بم از تکمیل بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی تا ۲ سال آینده