ابتلای کودکان به کرونا در کرمان/ مردم دستورالعمل‌ها را رعایت کنند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به مرگ یک نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا در این استان گفت: مردم باید با دقت فراوان دستورالعمل‌ها را اجرا کنند. سعید صحبتی کرونا -در-کرمان-مردم-دستور-العمل-ها-را-رعایت”> کرونا-در-کرمان-مردم-دستورالعمل-ها-را-رعایت”>در گفتگو با مهر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر در کرمان بر اثر ابتلاء به […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به مرگ یک نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا در این استان گفت: مردم باید با دقت فراوان دستورالعمل‌ها را اجرا کنند.

سعید صحبتی کرونا -در-کرمان-مردم-دستور-العمل-ها-را-رعایت”> کرونا-در-کرمان-مردم-دستورالعمل-ها-را-رعایت”>در گفتگو با مهر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر در کرمان بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده است.

همچنین در همین مدت ۴۱ نفر بر اثر ابتدا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم که در اسرع وقت نسبت به کامل کردن روند واکسیناسیون اقدام کنند و به خصوص سالمندان دوز دوم را دریافت کنند.

وی با اشاره به شیوع اومیکرون در کشور که منشأ آن امارات بوده است گفت: با توجه به شرایط استان امکان شیوع این ویروس در کرمان بالاست و از مردم می‌خواهیم در تجمعات غیر ضروری و مکان‌های مسقف حضور نیابند.

وی رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک را بسیار ضروری دانست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کاهش سن ابتلاء به کرونا به خصوص در جمعیت کودکان خبر داد.

کد خبر ۵۳۸۰۲۳۲




ابتلای کودکان به کرونا در کرمان/ مردم دستورالعمل‌ها را رعایت کنند

منبع:مــهر
? ابتلای کودکان به کرونا در کرمان/ مردم دستورالعمل‌ها را رعایت کنند