ائمه جمعه نقش موثری در ارتقاء شان و منزلت معلم دارند

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: ائمه جمعه نقش موثری در ارتقاء شان و منزلت معلم دارند. مصطفی بابایی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار اخیر فرهنگیان با ایشان «باید جوری [رفتار]کنیم که خود معلّم به معلّمی خودش افتخار کند، خانواده‌ او به معلّمی او افتخار […]

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: ائمه جمعه نقش موثری در ارتقاء شان و منزلت معلم دارند.

مصطفی بابایی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار اخیر فرهنگیان با ایشان «باید جوری [رفتار]کنیم که خود معلّم به معلّمی خودش افتخار کند، خانواده‌ او به معلّمی او افتخار کنند و جامعه به او به چشم یک موجود مفتخر نگاه کند؛ ما باید به اینجا برسیم ، گفت: ائمه جمعه نقش موثری در تحقق جهاد تبیین و ارتقاء شان و منزلت معلمان دارند.

او می‌گوید: خوشبختانه در شرایط فعلی دولت، مجلس و شورای نگهبان تعامل و همکاری بسیار خوبی در راستای ارتقای شان و منزلت معلمان دارند.

بابایی گفت: متاسفانه جریان‌های ضد انقلاب به دنبال سو استفاده از جایگاه معلم و ارائه هجمه‌های سنگینی به شان و منزلت معلم هستند.

به گفته او، فرهنگیان باید در شرایط فعلی هوشیار باشند و بهانه دست دشمنان نظام و انقلاب ندهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از منبر به عنوان رسانه‌ای تاثیر گذار و اثر بخش نام برد و خواستار همکاری ائمه جمعه سراسر استان با آموزش و پرورش در راستای ارتقاء منزلت و کرامت معلمان شد.

فت فتو کرمان کرمان




ائمه جمعه نقش موثری در ارتقاء شان و منزلت معلم دارند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ائمه جمعه نقش موثری در ارتقاء شان و منزلت معلم دارند