ائتلاف دشمنان علیه ایران در منطقه ناکام ماند

امام جمعه سیرجان گفت: ائتلاف دشمنان در سفر رییس‌جمهور آمریکا به منطقه علیه ایران ناکام ماند. به گزارش فت فتو از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان به سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در این سفر هدفشان ائتلاف علیه نظام اسلامی ایران بود که […]


امام جمعه سیرجان گفت: ائتلاف دشمنان در سفر رییس‌جمهور آمریکا به منطقه علیه ایران ناکام ماند.

به گزارش فت فتو از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان به سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در این سفر هدفشان ائتلاف علیه نظام اسلامی ایران بود که ناکام ماندند و هیچ تردیدی نداریم سفر بایدن به اسرائیل و منطفه خاورمیانه تلاش علیه جمهوری اسلامی بود که هیچ ثمری برای آنان در برنداشت و نگرانی شان را از اقتدار کشور ایران بیشتر کرد. 

وی افزود: بیگانگان بدانند که خداوند پشتیبان این نظام و انقلاب بوده و تاکنون خطرهای زیادی را از این کشور دور کرده است و امروز اقتدار نیروی دریایی ما در مقابله با دشمنان بی‌نظیر است و آماده پاسخگویی به هر حرکت خصمانه آنان است.

حسینی با توصیه صرفه‌جویی در مصرف آب و برق گفت: صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب آشامیدنی باید با برنامه‌ریزی مناسب دستگاه‌های اجرایی و نهادهای متولی در جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

وی تصریح کرد: به دلیل خشکسالی‌های چند سال اخیر باید کار فرهنگی مناسب در حوزه تامین آب و برق انجام گیرد تا مردم اهتمام بیشتری در مدیریت مصرف داشته باشند و مردم بحران‌ها و کمبودها را مدیریت کنند.

خطیب جمعه سیرجان به برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری روز عید غدیر در تهران اشاره کرد و گفت: این مراسم که با موکب.ها و غرفه‌های متعدد مردمی و ۱۲۷ هزار نفر عوامل برگزار شد تجربه شیرینی گرد هم آمدن همه اقشار ملت را رقم زد و رجز خوانی دشمنان را برای دلسردی و ناامیدی مردم ایران نقش بر آب کرد.

وی به اهمیت خانواده و نقش آن در جامعه اشاره کرد و افزود: غرب و دشمنان اسلام، برای از هم پاشی خانواده و از بین بردن ارزش‌های جوامع اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

حسینی به مناسبت ۶ مرداد روز ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: جامعه.ای که بخواهد تمدن ساز باشد و در عرصه بین‌المللی هم سربلند باید کار و تلاش در آن رونق داشته و روز فنی و حرفه‌ای یادآور کار و تلاش ضامن عزت و آسایش در حوزه فردی و اجتماعی است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





ائتلاف دشمنان علیه ایران در منطقه ناکام ماند

منبع: فــارس
? ائتلاف دشمنان علیه ایران در منطقه ناکام ماند