آیین پیاده روی جاماندگان اربعین در سیرجان برگزار شد

سیرجان – آئین پیاده روی جاماندگان اربعین و عزاداری سالار شهیدان در سیرجان برگزار شد. به گزارش فت فتو، مردم عزادار شهرستان سیرجان امروز با اجرای مراسم پیاده روی با هر قدم خود به یاد مراسم اربعین در کربلا اشک ماتم ریختند و دلدادگی خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) […]

سیرجان – آئین پیاده روی جاماندگان اربعین و عزاداری سالار شهیدان در سیرجان برگزار شد.

به گزارش فت فتو، مردم عزادار شهرستان سیرجان امروز با اجرای مراسم پیاده روی با هر قدم خود به یاد مراسم اربعین در کربلا اشک ماتم ریختند و دلدادگی خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعلام کردند و با جان و دل فریاد زدند اگر چه امسال هم نتوانستیم در مراسم اربعین در کربلا حضور داشته باشیم اما دلمان در کربلا است.

مردم ولایتمدار سیرجان با اجرای مراسم پیاده روی اربعین با طی مسافت ۱۰ کیلومتری سیرجان به سمت مرقد مطهر امامزاده علی ابن ابراهیم حرکت کردند و با رعایت دستور العمل های بهداشتی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

لازم به ذکر است امروز بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم عزادار سیرجان در مراسم نمادین پیاده روی اربعین حضور داشته و با سینه زنی و زنجیر زنی ارادت و دلدادگی خود را به سرور و سالار شهیدان ابراز کردند.

کد خبر ۵۳۱۴۸۶۹




آیین پیاده روی جاماندگان اربعین در سیرجان برگزار شد

منبع:مــهر
? آیین پیاده روی جاماندگان اربعین در سیرجان برگزار شد