آیین نمادین زنگ ایثار در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش‌، رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از نواختن زنگ ایثار در مدارس سراسر استان همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: مراسم نمادین […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش‌، رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از نواختن زنگ ایثار در مدارس سراسر استان همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: مراسم نمادین زنگ ایثار در مدارس، در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل نواندیش انقلاب اسلامی، پاسداشت پیام شهیدان و ایثارگران دانش‌آموز و زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهداف این مراسم است.

رضایی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل نوجوان و جوان را ضروری دانست و افزود: نخستین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از هر نسل به نسل دیگر، تعلیم و تربیت برخوردار از دانش و معرفت با استفاده از ریشه‌های ملی و بومی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده آن‌ها هستیم بر کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد تاکید کرد.

رضایی با بیان اینکه کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس سراسر استان راهبرد اصلی است، گفت: در راستای تحقق این مهم ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه آموزگاران و دبیران، شاخص‌های نمره دانش‌آموزان به صورت استانی، شهرستانی، منطقه‌ای، مدرسه‌ای و درس به درس تحلیل و بررسی شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اردوگاه ملی دانش‌آموزی راهیان نور مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زمینی به مساحت ۷۹ هکتار گفت: با توجه به راه‌اندازی راهیان‌نور مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور این اردوگاه نقش موثری در ترویج مکتب شهید سلیمانی دارد.

انتهای پیام




آیین نمادین زنگ ایثار در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آیین نمادین زنگ ایثار در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود