آیین ساماندهی ورزش روزانه در بوستان پدر شهر کرمان

آیین ساماندهی ورزش روزانه و رونمایی از تابلو ایستگاه ورزشی شماره ۲ در بوستان پدر شهر کرمان برگزار شد. این مراسم به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام زمان (عج) با حضور آقایان دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، مطهری رئیس هیأت ورزشهای همگانی شهرستان کرمان و هیأت همراه برگزار گردید […]

آیین ساماندهی ورزش روزانه و رونمایی از تابلو ایستگاه ورزشی شماره ۲ در بوستان پدر شهر کرمان برگزار شد.

این مراسم به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام زمان (عج) با حضور آقایان دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، مطهری رئیس هیأت ورزشهای همگانی شهرستان کرمان و هیأت همراه برگزار گردید .
به گزارش نذیر کرمان، منصور دامغانی رئیس اداره ورزش شهرستان کرمان ضمن حضور در این مراسم اعیاد مبارک شعبانیه را گرامی داشت و گفت: هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان جز هیات های فعال شهرستان است.
وی همچنین بیان داشت: با حضور آقای مطهری ریاست این هیات تعامل های مفید و سازنده ای در جهت پیشرفت و گسترش ورزش همگانی با شهرداری در حال انجام است.

روح الله مطهری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام زمان (عج) از حضور پرشور مربیان و ورزشکاران تقدیر کرد و افزود: به زودی سایر بوستان ها هم با هماهنگی هیات شهرستان و رفع نقایص موجود شناسنامه دار و ساماندهی خواهند شد.

رئیس هیأت ورزشهای همگانی شهرستان کرمان خواستار همدلی و همکاری هر چه بیشتر مربیان، ورزشکاران و مسئولین مربوطه شد تا این قطار ساماندهی بوستان ها که بر ریل موفقیت رو به جلو در حال حرکت است را با اتحاد و همبستگی سرعت بخشید.

مطهری ضمن اعلام اهمیت موضوع انتخابات پیش‌رو گفت: انشاالله جمعه آینده ۱۱ اسفند ماه حضور حداکثری در انتخابات را خواهیم داشت.




آیین ساماندهی ورزش روزانه در بوستان پدر شهر کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
? آیین ساماندهی ورزش روزانه در بوستان پدر شهر کرمان