آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان رودبار جنوب برگزار شد

آیین تکریم از خدمات حامد عمرانی دادستان سابق و معارفه حامد محمدی دادستان شهرستان رودبار جنوب صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از رودبارجنوب، آئین تکریم از خدمات حامد عمرانی و معارفه حامد محمدی، دادستان عمومی و […]

آیین تکریم از خدمات حامد عمرانی دادستان سابق و معارفه حامد محمدی دادستان شهرستان رودبار جنوب صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از رودبارجنوب، آئین تکریم از خدمات حامد عمرانی و معارفه حامد محمدی، دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان رودبار جنوب صبح امروز با حضور بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین دادستانی کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان قضایی، اجرایی و نظامی و انتظامی شهرستان رودبارجنوب در مجموعه فرهنگی امام رضا علیه‌السلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 
در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان رودبار جنوب که به امضای حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است:
امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومان و ستم‌دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.
در این آیین از خدمات حامد عمرانی ساردو، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان رودبار جنوب که به عنوان دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد معرفی شده است نیز تجلیل به عمل آمد.
 حامد محمدی ساردو در سال ۱۳۸۹ در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری تهران پذیرفته شده و در سال ۱۳۹۲ با معدل الف فارغ التحصیل شده و سپس وارد دوره کارآموزی مرکز آموزش شیراز شده است.
وی پس از طی دوره کارآموزی، در اسفندماه سال ۱۳۹۳ به عنوان دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب شروع به کار کرد و در سال ۱۳۹۶ به عنوان بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رودبار جنوب معرفی شده و تاکنون در این سمت مشغول فعالیت بوده است.
 
انتهای خبر/پورحیدر




آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان رودبار جنوب برگزار شد

منبع:آرمـان
? آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان رودبار جنوب برگزار شد