آیین استقبال از پیکر ۲شهید گمنام در جیرفت برگزار شد + تصاویر

گروه استان‌ها – آیین استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولان در فرودگاه جیرفت برگزار شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از جیرفت، آیین استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور مردم و مسئولان در فرودگاه جیرفت […]

گروه استان‌ها – آیین استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولان در فرودگاه جیرفت برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از جیرفت، آیین استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور مردم و مسئولان در فرودگاه جیرفت برگزار شد.

لازم به ذکر است آیین تشییع خودرویی این شهدا از فرودگاه جیرفت تا حسینیه شهدای این شهر برگزار شد و آیین وداع با این شهدا بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مردم شهید پرور جیرفت برگزار می‌شود.

پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین می‌شود + جزئیات
جنوب استان کرمان میزبان دو شهید گمنام می‌شود
دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی: پرچم سرخ انتقام خون شهید سلیمانی ماندگار شد/ آمریکایی‌ها نگران ‌انتقام سخت هستند

به گزارش تسنیم پیکر مطهر یکی از این شهدای گمنام در شهر علی‌آباد تدفین می‌شود. این شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس ۱۹ ساله بوده و در عملیات کربلای پنج و در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است.

پیکر شهید دیگری که در دانشگاه علوم پزشکی تشییع و تدفین می‌شود ۱۶ ساله بوده و در عملیات کربلای پنج و در شلمچه به شهادت رسیده است.

استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام ,

انتهای پیام/۵۱۱/س




آیین استقبال از پیکر ۲شهید گمنام در جیرفت برگزار شد + تصاویر

منبع: تسنــیم
? آیین استقبال از پیکر ۲شهید گمنام در جیرفت برگزار شد + تصاویر