آیین آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد

آیین آبرسانی به ۱۰ روستای قلعه‌گنج ظهر امروز با حضور مقامات شهرستانی، استانی و کشوری در روستای سورگ آباد برگزار گردید. به گزارش خبرنگار “فت فتو” عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای محروم شهرستان قلعه‌گنج روز سه‌شنبه با حضور جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور دکتر الله بداشت، سردار محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، جناب […]

آیین آبرسانی به ۱۰ روستای قلعه‌گنج ظهر امروز با حضور مقامات شهرستانی، استانی و کشوری در روستای سورگ آباد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار “فت فتو” عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای محروم شهرستان قلعه‌گنج روز سه‌شنبه با حضور جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور دکتر الله بداشت، سردار محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، جناب سرهنگ حاجب فرماندهی ناحیه  مقاومت بسیج شهرستان قلعه گنج‌‌، مدیر شهرستانی بنیاد مستضعفان سید حسام الدین حسینی و دیگر مسئولان شهرستانی با حضور جمعی از مردم روستای سورگ آباد بخش مرکزی آغاز شد.

 بختیار دهقانپور رئیس اداره ابفاضلاب شهرستان قلعه گنج در حاشیه ی در مراسم کلنگ زنی این پروژه گفت:عملیات آبرسانی به ده  روستای بخش مرکزی و مجتمع اب اشامیدنی سوزگ اباد با اعتبار مشارکتی ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۲ ماه اینده با همکاری اداره ابفا و بسیج سازندگی و گروه های جهادی انجام خواهد شد که در نتیجه آن یک هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

سردار نظری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: 
امروز آغاز فعالیت قرارگاهی جهادی از سراسر کشور در شهرستان قلعه گنج را داریم.که در بخش های مشکلات زیرساختی، معیشتی و آبرسانی فعالیت می کنند.

سردار محمدعلی نظری با بیان اینکه امروز یک قرارگاه ملی دیگر نیز در منطقه افتتاح می کنیم اظهارداشت: ۳۵۰ پروژه توسط گروه های جهادی آغاز می شود که ۵۰ پروژه در شرق استان و ۳۰۰ پروژه در شهرستان های قلعه گنج، رودبارجنوب، منوجان و غیره در عرصه های مختلف خواهند بود.

وی ادامه داد: در بحث درختکاری نیز به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، نهال در اختیار خانواده ها برای کاشت در منازل و مزارع داده می شود و همچنین در تثبیت و نگهداشت خاک با هماهنگی دستگاه ها و مطالعات انجام شده، درخت هایی برای تثبیت خاک در اختیار مردم استان کرمان قرار داده خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اجرای طرح های تعمیر و ساخت اماکن مسکونی و توزیع بسته های معیشتی در قلعه گنج تصریح کرد: گروه های جهادی اغلب از جوانان تشکیل شده است که در تعطیلات نوروزی به خدمات رسانی به مردم ادامه می دهند.




انتهای پیام/کلات گنج




آیین آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد

منبع:آرمـان
? آیین آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد