آگاهی و جهاد تبیین رهبری از دلایل ترور نافرجام او بود

حجت السلام والمسلمین عباس گروهی گفت: جهاد تبیین رهبری، دشمن را به این تصمیم رساند که باید نیروهای وفادار، عالم و انقلابی را از نظام نوپای اسلامی بگیرد. عباس گروهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان گفت:  ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ششم تیر ماه سال ۱۳۶۰، در […]

حجت السلام والمسلمین عباس گروهی گفت: جهاد تبیین رهبری، دشمن را به این تصمیم رساند که باید نیروهای وفادار، عالم و انقلابی را از نظام نوپای اسلامی بگیرد.

عباس گروهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان گفت:  ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ششم تیر ماه سال ۱۳۶۰، در حافظه تاریخی ملت عزیز ایران می‌ماند، با نگاهی به تاریخ ایران اسلامی متوجه خواهیم شد آمریکا و هم‌پیمانان استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ترور شخصیت‌ها و ستون‌های انقلاب اسلامی را در رأس کار و رویکرد خود قرار دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان فاریاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری در استمرار مسیر حرکت انبیاء الهی از قبل از انقلاب پرچم تبیین را بدست گرفته است در کنار نقش‌های بسزایی که ایشان در اوایل انقلاب ایفاء می‌کردند،باعث شد دشمن تصمیم به ترور آن بگیرد.
 
گروهی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا که منافع خود را در ایران و منطقه از دست رفته می‌دید تلاش‌های گسترده‌ای را برای براندازی نظام نوپای اسلامی آغاز کرد. 
 
حجت السلام ولمسلمین گروهی گفت: یکی از شگردهای آمریکا و سازمان جاسوسی آن تربیت نیروهای بومی از روشنفکران غرب‌گراست که بوسیله آنها انقلاب‌های مردمی در کشورهای مختلف دنیا را به انحراف بکشاند، چنانچه در انقلاب اسلامی ایران نیز شاهد آن بودیم که فردی تا حد رئیس جمهوری نیز توانست بالا بیاید.
 
گروهی افزود: ایثارگری یاران باوفای حضرت امام خمینی (ره) در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با عناصر نفوذی با سلاح تبیین از طریق سخنرانی‌ها ،حضور در جلسات به شایعات و توطئه‌های منافقان که در میان مردم رواج داشت براساس رسالت خود به مقابله می‌پرداختند که امروزه به جهاد تبیین نام می برند.
 
امام جمعه فاریاب با اشاره به این‌که جهاد تبیین خنثی کننده تبلیغات دشمن است، توضیح داد: جهاد تبیین دشمن را به این تصمیم رساند که باید نیروهای وفادار، عالم و انقلابی را از نظام نوپای اسلامی بگیرد، لذا در این راستا طرح ترور سران انقلاب ریخته شد که از ترور شهید مطهری و شهید مفتح آغاز و نقطه اوج آن ترور مقام معظم رهبری این ذخیره عظیم الهی برای انقلاب اسلامی و بعد از آن شهید بهشتی بود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی اظهار کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هفته دوم تیرماه (۶ تا ۱۲ تیر) در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، هفته‌ای پرحادثه​ است، که عمدتا استکبار جهانی به رهبری آمریکا نقش اصلی را در آن‌ها ایفا کرده است، به همین منظور، این هفته، «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نام گذاری شده است.
انتهای پیام/م.ق




آگاهی و جهاد تبیین رهبری از دلایل ترور نافرجام او بود

منبع:آرمـان
? آگاهی و جهاد تبیین رهبری از دلایل ترور نافرجام او بود