آگاهسازی نسبت به تهدیدات فضای مجازی در چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس فتای استان از اجرای چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان طی یک هفته خبر داد و گفت: این پویش با هدف آگاهی بخشی به کودکان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود. سرهنگ محمدرضا رضایی امروز ۱۹ آذرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه کودکان به لحاظ رده سنی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس فتای استان از اجرای چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان طی یک هفته خبر داد و گفت: این پویش با هدف آگاهی بخشی به کودکان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

سرهنگ محمدرضا رضایی امروز ۱۹ آذرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه کودکان به لحاظ رده سنی جزء آسیب‌پذیرترین گروه‌ها در فضای مجازی هستند، نیاز جدی به آموزش و آگاهی بخشی به این عزیزان به خوبی احساس می‌شود.

وی افزود: آگاهسازی کودکان و خانواده‌های آنان در خصوص قابلیت‌ها و تهدیدات فضای مجازی یکی از مهم ترین اولویت‌های پلیس فتا است که سه پویش کودکان سایبری در سال‌های گذشته برگزار شده و امسال نیز چهارمین پویش کودکان سایبری از ۱۸ تا ۲۴ آذرماه، به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه این پویش دارای محورها و شعارهایی از جمله “کودکان سایبری، حریم خصوصی” است، ادامه داد: در همین راستا پلیس فتا درنظر دارد با همکاری سایر سازمان‌ها، ادارات و متولیان امر در حوزه کودکان، از ظرفیت‌های موجود برای ارتقاء دانش سایبری و ارائه آموزش و اطلاع رسانی به کودکان و خانواده‌ها استفاده کند.

رئیس پلیس فتای استان کرمان گفت: از جمله اقدامات و برنامه‌های این پویش می‌توان به طراحی و انتشار محتوای کاربردی در قالب عکس نوشته، نصب تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه، تهیه آموزش‌های صوتی و تصویری و برگزاری کلاس‌های آموزشی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه دسترسی وسیع و ساده کودکان به فضای سـایـبری مسائل و خطرات خاص خود را برای کودکان دارد، از خانواده‌ها خواست نسبت به شناخت تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی و تجهیزات هوشمند اطلاعات لازم را کسب کنند و همواره ضمن توجه به حالات و روحیات فرزندان خود بر عملکرد آن‌ها در فضای مجازی نظارت داشته باشند.

انتهای پیام




آگاهسازی نسبت به تهدیدات فضای مجازی در چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان

منبع: ایـسنا
? آگاهسازی نسبت به تهدیدات فضای مجازی در چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان