آهنگ توسعه و پیشرفت جنوب کرمان در گروی…

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در حوزه جنوب کرمان آنچه که می تواند آهنگ توسعه و پیشرفت این منطقه را سرعت ببخشد توجه به توسعه زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل است که در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب […]

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در حوزه جنوب کرمان آنچه که می تواند آهنگ توسعه و پیشرفت این منطقه را سرعت ببخشد توجه به توسعه زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل است که در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای رسیدن به حق واقعی این منطقه گام های خوبی برداشته شده است.

مجتبی محمودی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت توسعه راهداری جنوب کرمان، با بیان اینکه راه بعنوان یکی از عناصر اصلی تاثیر گذار در حوزه توسعه محسوب می شود افزود:گستردگی جغرافیایی جنوب کرمان و عقب ماندگی های سنواتی این منطقه و در نتیجه فاصله زیاد توازن بین مناطق برخوردار و کم برخوردار از مشکلاتی است که جنوب کرمان را در حوزه توسعه ای عقب نگاه داشته است .

محمودی بیان کرد: در حوزه جنوب کرمان آنچه که می تواند آهنگ توسعه و پیشرفت این منطقه را سرعت ببخشد توجه به توسعه زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل است که در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای رسیدن به حق واقعی این منطقه گام های خوبی برداشته شده است.

وی از انقعاد ۱۰۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه برای اجرای طرح های راهداری، راهسازی و حمل و نقلی در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از بدو ورود بنده بعنوان مدیر کل این مجموعه طرح ها و پروژه های مهم زیر بنایی آغاز شد تا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هم به نوبه خود آهنگ توسعه این منطقه را شتاب دهد.

محمودی گفت: با جدیت تمام پروژه های راه های روستایی که روند ساخت و احداث آنها بیش از ۱۸ سال متوقف شده بود را آغاز و در حال حاضر بیش از ۷۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان ساخته و زیر بار ترافیکی قرار گرفته که ماحصل آن برخورداری ۸۴۲۰ خانوار از راه روستایی مناسب درحوزه ۷ شهرستان جنوبی استان است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از انعقاد بیش از ۴۳۲ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری خبر داد و گفت: مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه راه های جنوب کرمان انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل سیلاب و میزان تاب آوری زیرساخت ها در سیلاب، احداث و ترمیم پل های سطح حوزه، انجام روکش آسفالت و ایمن سازی محورها، بهسازی و رفع نقاط پر تصادف در محورها بوده است .

محمودی از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای احداث راه روستایی با هدف خدمت رسانی به مردم در دورترین و محروم ترین نقاط منطقه جنوب کرمان با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: با ساخت و احداث این محور مردم روستاهای چاه ابراهیم، طبق و دازان از راه روستایی مناسب بهره مند خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از انعقاد قرارداد قریب الوقوع با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای ورود به حوزه راهسازی جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: با ورود مجموعه های قوی به حوزه توسعه زیر ساخت های راه در جنوب کرمان آینده روشنی برای منطقه متصور هستیم.

محمودی احداث و در دست احداث بودن محورهای «فاریاب _ زهمکان _ارزوئیه»، «فاریاب _حاجی آباد_ بندرعباس»، «قلعه گنج _ رمشک_ کتیج»، «فاریاب _قرقوطوییه _ رابر» و «منوجان _آب باد بی بی _ جغین» را پروژه های مهم علی رغم روستایی بودن در توسعه منطقه مهم دانست.

وی احداث مجتمع های خدماتی رفاهی، نمازخانه های بین راهی، پاسگاه های پلیس راه و… را از دیگر پروژه های زیر ساختی و تکمیل کننده حلقه توسعه ای منطقه برشمرد.

انتهای پیام




آهنگ توسعه و پیشرفت جنوب کرمان در گروی…

منبع: ایـسنا
? آهنگ توسعه و پیشرفت جنوب کرمان در گروی…