آنها که از زن و آزادی دفاع می‌کردند چرا در برابر مرگ زنان غزه ساکت مانده‌اند؟

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کجایند آنهایی که از زن و آزادی دفاع می‌کردند؟ امروز چرا در برابر قتل عام زنان مظلوم در غزه سکوت کرده‌اند؟ آنان که در آشوب‌های سال گذشته صدایشان گوش دنیا را پر کرده بود و بلندگوهای نحس جهان از آنان حمایت می‌کردند، چرا […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کجایند آنهایی که از زن و آزادی دفاع می‌کردند؟ امروز چرا در برابر قتل عام زنان مظلوم در غزه سکوت کرده‌اند؟ آنان که در آشوب‌های سال گذشته صدایشان گوش دنیا را پر کرده بود و بلندگوهای نحس جهان از آنان حمایت می‌کردند، چرا در برابر مرگ زنان غزه ساکت مانده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۲۴ آذرماه در خطبه‌های وحدت‌بخش نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا اظهار کرد: توجه به امتحان و ابتلا یکی از راه‌های تربیتی قرآن کریم است و بدانید در همه صحنه‌های زندگی در حال امتحان و آزمایش هستیم.

وی ادامه داد: همه موجودات در مسیر تکاملی خود با سختی‌ها و گرفتاری‌هایی مواجه می‌شوند اما آزمایش انسان ویژه است چون عملکرد و کارهای انسان مبتنی بر تکلیف هستند و زندگی‌اش تکلیف‌محور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه امتحان الهی همه با یکدیگر یکسان نیست، اظهار کرد: برخی با نعمت و زندگی پر از رفاه و آسایش و برخی با درد و رنج و مصیبت امتحان می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه کرمان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمةالزهرا سلام الله علیها گفت: این بانوی بزرگ عالم را در فضیلت، بزرگواری، تقوا، رعایت احکام الهی و در دفاع از حق باید شناخت. آن حضرت به صورت تمام قد از حق یعنی نبوت و امامت دفاع کرد تا آنجا که جان خود را تقدیم نمود و شهیده این راه شد.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت شهید مفتح اظهار کرد: سالروز شهادت این عالم بزرگ، روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده و وحدت حوزه و دانشگاه وحدتی در هدف است که حوزه و دانشگاه ماموریت و مسئولیت دارند اما باید برای رسیدن به هدف هر کدام ماموریت خود را درست انجام دهند و دینداری را در کنار پیشرفت، عمران و آبادانی مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که دانشمندان حوزوی و دانشگاهی باید کنار هم جامعه‌ای فعال، پویا و دیندار را رقم بزنند، عنوان کرد: با وجود تحریم‌های همه جانبه و سخت، پیشرفت‌های کشور افتخار آمیز است و ایران در پیشرفت علم و فناوری در بین بیش از ۲۰۰ کشور دنیا رتبه ۱۶ را دارد و این به برکت انقلاب به وجود آمد.

وی ادامه داد: سرعت علم در ایران ۱۱ برابر از متوسط جهانی بالاتر است، حتی در بعضی از بخش‌های علمی در رتبه یک و یا جزء پنج کشور برتر جهان قرار گرفته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با طرح این سوال که چرا برخی در مراکز علمی جفا و دانشمندان جوان را ناامید می‌کنند تا در مسابقات و رقابت جهانی شرکت نکنند و آیا تیم ناامید می‌تواند پیروز شود؟ گفت: آنان که در مراکز علمی جوانان را ناامید می‌کنند یا می‌دانند و خائن هستند یا ندانسته به دشمن کمک می‌کنند.

وی افزود: وحدت یعنی کشوری آباد، آزاد و پیشرفته در سایه خون شهدای عزیز و ارزشمند و این امر مهم زمانی اتفاق می‌افتد که ما امیدوار هستیم و همه به خواسته امام انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه روز جهانی مقابله با خشونت و افراطی‌گری را در پیش داریم، گفت: با کمال تاسف در پشت شعارهای رنگارنگ و خوب، شاهد نسل‌کشی و جنایت در دنیا مخصوصا در دو ماهه اخیر در غزه هستیم.

وی علت تشکیل سازمان ملل را در جلوگیری از جنگ‌ها دانست و بیان کرد: تاکنون ۴۰ بار آمریکا با حق وتویی که دارد از رژیم غاصب صهیونیستی دفاع کرده و آتش بسی که ۱۳ رای موافق و یک ممتنع از ۱۵ رای داشت توسط آمریکا وتو شد تا کودکان و زنان فلسطینی کشته شوند، تا انسانیت را به مسلخ ببرند و مسلمانان را قتل عام کنند و ناجوانمردانه گفتند با گلوله، موشک یا آمپول باید مسلمانان را قتل عام کنیم و این، نگاه غاصب صهیونیست‌هاست.

انتهای پیام




آنها که از زن و آزادی دفاع می‌کردند چرا در برابر مرگ زنان غزه ساکت مانده‌اند؟

منبع: ایـسنا
? آنها که از زن و آزادی دفاع می‌کردند چرا در برابر مرگ زنان غزه ساکت مانده‌اند؟