آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های جنوب کرمان

نذیر کرمان/کرمان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از آموزش ایمنی تردد برای ۱۰ هزار دانش آموز در قالب ۵۱ مدرسه حاشیه جاده‌های حوزه استحفاظی این اداره کل خبر داد. حمیدرضا علیدادی سلیمانی امروز، ۲۳ اسفندماه در آیین اختتامیه طرح ارائه آموزش و تجهیزات ایمنی در مدارس […]

نذیر کرمان/کرمان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از آموزش ایمنی تردد برای ۱۰ هزار دانش آموز در قالب ۵۱ مدرسه حاشیه جاده‌های حوزه استحفاظی این اداره کل خبر داد.

حمیدرضا علیدادی سلیمانی امروز، ۲۳ اسفندماه در آیین اختتامیه طرح ارائه آموزش و تجهیزات ایمنی در مدارس حاشیه راه‌های جنوب کرمان گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای جنوب این طرح را در قالب اجرای طرح ارتقاء ایمنی مدارس حاشیه راه‌ها با همکاری قرارگاه پلیس‌راه جنوب، مدیریت ادارات آموزش و پرورش منطقه به نحو مطلوب انجام داده است.

وی از اهداء بیش از ۵۰۰۰ اقلام آموزشی بین دانش آموزان خبر داد و گفت: در این پروژه فرهنگی که در قالب برنامه‌های آموزشی – انگیزشی اجرا می‌شود، ضمن ارائه آموزه‌های سمعی – بصری، بیش از ۵۰۰۰ اقلام آموزشی متنوع نیز به دانش آموزان اهدا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در این طرح بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در ۵۱ مدرسه حاشیه راه‌های حوزه استحفاظی جنوب کرمان آموزش‌های لازم را کسب کردند.

انتهای پیام




آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های جنوب کرمان