آموزش و پرورش نباید سیاسی باشد

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آموزش و پرورش نباید سیاسی باشد، با توجه به این که دانش آموزان بخش عمده عمر مفید خود را در اختیار آموزش و پرورش هستند، آموزش و پرورش باید در راستای فراهم کردن زمینه ظهور و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کند. سردار حسین معروفی در […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آموزش و پرورش نباید سیاسی باشد، با توجه به این که دانش آموزان بخش عمده عمر مفید خود را در اختیار آموزش و پرورش هستند، آموزش و پرورش باید در راستای فراهم کردن زمینه ظهور و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کند.

سردار حسین معروفی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: ۴ مجموعه سپاه از جمله بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، بسیج عشایری و موسسه کوثر تعامل و همکاری گسترده ای با آموزش و پرورش دارند.

وی با بیان این که آموزش و پرورش یک دستگاه حکومتی است افزود: نگاه ما به آموزش و پرورش مثل نگاه کردن به یک سازمان یا دستگاه وزارتخانه ای و دولتی نیست چرا که اگر این گونه باشد با آمد و رفت دولت ها آموزش و پرورش دچار لطمه می شود، آموزش و پرورش باید نهادی حکومتی باشد و دولت ها پشتیبان آن باشند.

معروفی تاکید کرد: به سهم خودمان باید در کنار آموزش و پرورش باشیم، اعتبار کشور و نظام به آموزش و پرورش است، تربیت دینی فقط وظیفه معلمان دینی، قرآن و پرورشی نیست، اگر دبیر فیزیک، ریاضی یا جغرافیا در این زمینه تلاش کند موثرتر است.

وی گفت: در زمینه ترویج مکتب شهید سلیمانی بیشترین کار را در آموزش و پرورش می توانیم انجام دهیم، مکتب شهید سلیمانی اندیشه و تفکری والا است که سرچشمه آن در استان کرمان است، گلزار شهدای بین المللی کرمان، زائرسرای اقشار، زائرسرای مکتب و معرفی قنات ملک به عنوان یکی از مولفه های مکتب شهید سلیمانی در دستور کار است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: سپاه، تکیه گاه آموزش و پرورش است، ما در جنگ تمام عیار فرهنگی کنار آموزش و پرورش هستیم تا از آرمان های امام و رهبری محارست کنیم.

انتهای پیام




آموزش و پرورش نباید سیاسی باشد

منبع: ایـسنا
? آموزش و پرورش نباید سیاسی باشد