آموزش و پرورش سنگ‌بنای کشور است

امام جمعه زرند در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور اعضای شورا در مجموعه فرهنگی و آموزشی تالار فرهنگیان برگزار شده بود ، تاکید کرد : آموزش و پرورش سنگ‌بنای کشور است. به گزارش فت فتواز کرمان  ، حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه شهرزرند ضمن قبولی طاعات و عبادات در […]

امام جمعه زرند در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور اعضای شورا در مجموعه فرهنگی و آموزشی تالار فرهنگیان برگزار شده بود ، تاکید کرد : آموزش و پرورش سنگ‌بنای کشور است.

به گزارش فت فتواز کرمان  ، حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه شهرزرند ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان وتبریک عید سعید فطر و هفته معلم به همه فرهنگیان شهرستان گفت: همه ما مدیون تلاش معلمین هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما یک انقلاب دینی و فرهنگی بر پایه اهداف انبیاء الهی است گفت: دشمن در تلاش برای انحراف تعلیم و تربیت جوانان ماست و همه دست اندکاران و معلمان باید با هوشیاری جلوی دسیسه های آنان را بگیرند.

حجت الاسلام شجاعی عامل موفقیت هر جامعه را علم آموزی به معنای واقعی دانست و گفت : علم آموزی واقعی  باید بر پایه اصول اخلاقی باشد به گونه ای که فرزندان و دانش آموزان را به سمت عدالت ،اخلاق و نفی تبعیض سوق دهد.

امام جمعه شهر زرند در پایان عدم توجه به مهارت افزایی را یک خلاء در آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود : این ظرفیت باید در آموزش و پرورش ایجاد شود و سایر دستگاه ها و نهاد ها به کمک آموزش و پرورش این امر را در جامعه نهادینه کنند.

                              خبرنگار :غلامرضا نورالدینی مسئول روابط عمومی اموزش وپرورش زرند




آموزش و پرورش سنگ‌بنای کشور است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? آموزش و پرورش سنگ‌بنای کشور است