آموزش و پرورش حساس‌ترین دستگاه اجرایی کشور است

کرمان- نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین و حساس‌ترین دستگاه اجرایی کشور است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت الاسلام علی رضایی با اشاره به رسالت خطیر فرهنگیان گفت: برای رسیدن به اهداف بزرگ باید نقشه راه داشته باشیم، اراده […]

کرمان- نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین و حساس‌ترین دستگاه اجرایی کشور است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت الاسلام علی رضایی با اشاره به رسالت خطیر فرهنگیان گفت: برای رسیدن به اهداف بزرگ باید نقشه راه داشته باشیم، اراده انسان‌ها بسیار مهم است اما در کنار آن استقامت، صبر و شکیبایی برای رسیدن به هدف هم بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، افزود: استقامت و شکیبایی بسیار می‌تواند کارساز باشد، انقلاب ما حرکت بزرگی بود و یکی از اماکن تجمع مردم برای شکل گیری انقلاب همواره آموزش و پرورش بوده است، معلمان ثابت کرده اند که همراه انقلاب هستند، انقلاب اسلامی که برگرفته از آموزه‌های الهی و اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ایمان داشته باشیم امید ایجاد می‌شود، مشکلات کشور را انکار نمی‌کنیم دیدن مشکلات مثل دیدن عکس است، اما باید فیلم عملکرد دولت را ببینیم تا بفهمیم چه اقداماتی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین و حساس‌ترین دستگاه اجرایی کشور است که می‌تواند نقش مهمی در نهادینه سازی ارزش‌های دینی و فرهنگی داشته باشد.

بر پایه این گزارش، گردهمایی دو روزه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با محوریت پروژه مهر در اردوگاه دانش آموزی منطقه راین در حال برگزاری است.

کد خبر ۵۸۱۶۴۲۰




آموزش و پرورش حساس‌ترین دستگاه اجرایی کشور است

منبع: مــهر
? آموزش و پرورش حساس‌ترین دستگاه اجرایی کشور است