آموزش های بصیرت افزایی دانشجویی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است

فت فتو/کرمان مسئول‌ واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌ های شهرستان های جیرفت و عنبرآباد گفت: واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اقدام به برگزاری دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح بینش دانشجویان کرده است. “سمیه امیری” در حاشیه برگزاری دوره آموزشی بصریت افزایی […]

فت فتو/کرمان مسئول‌ واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌ های شهرستان های جیرفت و عنبرآباد گفت: واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اقدام به برگزاری دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح بینش دانشجویان کرده است.

“سمیه امیری” در حاشیه برگزاری دوره آموزشی بصریت افزایی که از اول شهریورماه آغاز شده، در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی از ارکان زمینه سازی برای تحقق تمدن سازی، حضور فعال  جوانان به ویژه دانشجویان توام با بینش عمیق فکری و آشنا به ایدولوژی و مکتب اسلام در عرصه های مختلف است .

وی با اشاره به  نفوذ فکری و فرهنگی دشمن در فضای جنگ نرم افزود: رسالت مهم دانشجویان در سنگر دانشگاه  و در کنار درس خواندن، پاسداری و صیانت از حریم دانشگاه  فراگیری و نشر معارف دینی جهت جلوگیری از نفوذ فکری دشمن، تزکیه نفس، تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر هجمه های دشمن و … است.

امیری برگزاری دوره های آموزشی هدفمند را در راستای بصیرت افزایی دانشجویان دانست و اظهار کرد:در همین راستا واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در راستای بیانیه گام دوم انقلاب که دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است، اقدام به برگزاری دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح بینش دانشجویان در زمینه معرفتی، بصیرتی، عقیدتی، فرهنگی، سیاسی و … کرده  است .

مسئول واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان های جیرفت و عنبرآباد با تبیین سرفصل های آموزشی افزود: اخلاق تشکیلاتی، نقش بانوی مومن و انقلابی در  تمدن نوین اسلامی، تبیین ماهیت اصلی قیام عاشورا با محوریت جریان شناسی سیاسی، نقش بانوان در دولت جوان حزب الهی و سواد رسانه ای از جمله سرفصل های دوره آموزشی بصیرت افزایی محسوب می شوند که در حال برگزاری هستند.

امیری زمان برگزاری این دوره  آموزشی را از اول تا ششم  شهریور ماه ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: دوره های آموزشی یاد شده به صورت مجازی در حال برگزاری هستند.

وی  استقبال از آموزش های بصیرت افزایی دانشجویی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به استقبال چشمگیر  دانشجویان این دوره به صورت استانی و به میزبانی  واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی در حال برگزاری است و قطعا یکی از مولفه های اصلی و اساسی برای عملیاتی کردن برنامه ها، آموزش هدفمند  است.

امیری دست‌یابی به اهداف تعریف شده را مستلزم  آموزش متناسب با مکتب دین مبین اسلام دانست و اظهار کرد: اگر هرگونه آموزش با برنامه برنامه ریزی هدف مند و عمیق  صورت پذیرد قطعا شاهد تحول در بخش های مختلف دانشگاه  خواهیم بود.

انتهای پیام




آموزش های بصیرت افزایی دانشجویی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است

منبع:ایـسنا
? آموزش های بصیرت افزایی دانشجویی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است