آموزش مجازی به دانش آموزان آسیب زد

کرمان- فت فتو- رئیس آموزش و پرورش کرمان در مانور بازگشایی مدارس سراسر استان گفت: آموزش مجازی به دانش آموزان آسیب زد و همه مدارس کرمان آمادگی کامل برای پذیرش دانش آموزان را دارد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، […]

کرمان- فت فتو- رئیس آموزش و پرورش کرمان در مانور بازگشایی مدارس سراسر استان گفت: آموزش مجازی به دانش آموزان آسیب زد و همه مدارس کرمان آمادگی کامل برای پذیرش دانش آموزان را دارد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در آموزشگاه متوسطه اول “آیت الله صالحی” آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در جمع دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه در مانور بازگشایی مدارس استان افزود: آموزش مجازی با آسیب‌های زیادی برای همه دانش‌آموزان به همراه بود و با کنترل بیماری کرونا از دوم مهر ۱۴۰۱ همه مدارس به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

رضا رضایی ادامه داد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همه مدارس الزامی است و همه مدارس استان آمادگی لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید را دارند.
وی اظهار داشت: دانش‌آموز وقتی در فضای آموزشی و تربیتی مدرسه قرار می گیرد آداب زندگی را می‌آموزد، مهارت‌های اجتماعی را یاد می‌گیرد و می‌تواند مدیریت بحران در تنگناها داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ارتباط دانش آموز با معلمش از طریق تلفن همراه، و آموزش از این طریق نمی‌تواند ارتباطی موثر باشد و یکی از مهم‌ترین مزایای حضور دانش آموزان در مدرسه تعامل با سایر دانش‌آموزان است که نقش مهمی در ارتقای اعتماد به نفس و پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دارد. 
وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در خصوص تفریحات سالم دانش‌آموزان باید صورت گیرد و هدف ما پرورش انسان تمام ساحتی است، دانش‌آموز ما باید در مدرسه در کنار علم آموزی، احترام به بزرگترها، کمک به همنوع و نحوه تفکر، تجزیه و تحلیل را بیاموزد تا در نهایت انسانی در تراز جمهوری اسلامی ایران شود.
رضایی خاطرنشان کرد: ما امروز به همه مسئولان و خانواده‌ها اعلام می کنیم آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید در همه مناطق استان وجود دارد و در اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم نیست، شایسته است سایر مسئولان، دانش‌آموزان و اولیا هم همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.




آموزش مجازی به دانش آموزان آسیب زد

منبع: ایرنـا
? آموزش مجازی به دانش آموزان آسیب زد