آمار فوتی‌های تصادف جاده‌ای در کرمان ۱۲ درصد افزایش یافت

کرمان – فت فتو – فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: طی یازده ماه امسال، تعداد ۷۵۴ نفر در تصادفات جاده‌ای این استان فوت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را شاهد هستیم. به گزارش فت فتو، سرهنگ علی رضایی روز یکشنبه در ستاد راهبردی تصافات استان کرمان افزود: همچنین از ابتدای […]

کرمان – فت فتو – فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: طی یازده ماه امسال، تعداد ۷۵۴ نفر در تصادفات جاده‌ای این استان فوت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را شاهد هستیم.

به گزارش فت فتو، سرهنگ علی رضایی روز یکشنبه در ستاد راهبردی تصافات استان کرمان افزود: همچنین از ابتدای امسال تا اسفندماه حدود پنج هزار نفر نیز در تصادفات جاده ای استان کرمان مجروح شده اند و تعداد مجروحان نیز سه درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

وی تصریح کرد: شهرستان کرمان با ۷۵۴ فقره تصادف در رتبه اول و شهرستان های سیرجان، رفسنجان و زرند به ترتیب در رتبه های بعدی پر تصادف ترین شهرستان های استان کرمان قرار دارند.  

فرمانده پلیس راه استان کرمان اظهار داشت: محورهای سیرجان به کرمان، سیرجان به بافت، کرمان به بم بیشترین حوادث ترافیکی و جاده ای را در استان کرمان به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه واژگونی خودرو علت ۵۰ درصد از تصادفات جادهای است بیان کرد: برخورد ۲ خودرو با یکدیگر، برخورد با عابر پیاده و برخورد با احشام بیشترین دلایل حوادث ترافیکی در محورهای عبوری استان کرمان هستند.

سرهنگ رضایی همچنین خواستار توجه و همکاری بیشتر برای رفع نقاط حادثه خیز ترافیکی استان کرمان شد و تاکید کرد: پلیس راه شبانه روز در خدمت مردم قرار دارد و نیاز به پشتیبانی و کمک دستگاه های ذیربط و شهروندان برای ایمنی بیشتر سفرهای جاده ای دارد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان نیز گفت: تخلفات ترافیکی درون شهری در این استان امسال ۲۴ درصد افزایش یافته و برخورد پلیس نیز با تخلفات رانندگی ۵۱ درصد افزایش داشته است.  

سرهنگ حمید معین الدینی با اشاره به هوشمند سازی کنترل ترافیکی و ثبت تخلفات افزود: ۲۶۵ نقطه از معابر شهری برای نصب ۲۶ دروبین جانمایی شده اما هنوز با وجود جانمایی، دوربین ها نصب نشده و بلا استفاده هستند.




آمار فوتی‌های تصادف جاده‌ای در کرمان ۱۲ درصد افزایش یافت

منبع: ایرنـا
? آمار فوتی‌های تصادف جاده‌ای در کرمان ۱۲ درصد افزایش یافت