آمادگی کمیته امداد استان کرمان در ثبت‌نام حامیان طرح اکرام ایتام

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آمادگی این نهاد برای ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام در لیالی قدر خبر داد. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کرمان، ناصر عسکری نژاد گفت: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir […]

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آمادگی این نهاد برای ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام در لیالی قدر خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کرمان، ناصر عسکری نژاد گفت: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در این امر خیر مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۳ هزار و ۵۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط ۶۷ هزار و ۱۸۲ حامی خیر حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه ۴۳ پایگاه جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین در مساجد و محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر در سراسر استان راه‌اندازی شده گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با حمایت از تعدادی از فرزندان ایتام از اجر معنوی این عمل خیر بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه ۸۲۳ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند از مردم خیر و نوع‌دوست استان خواست با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت این ایتام و فرزندان محسنین را عهده‌دار شوند.

انتهای خبر/طهماسبی




آمادگی کمیته امداد استان کرمان در ثبت‌نام حامیان طرح اکرام ایتام

منبع:آرمـان
? آمادگی کمیته امداد استان کرمان در ثبت‌نام حامیان طرح اکرام ایتام