آمادگی پلیس راهور کرمان در نیمه شعبان 

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راهور استان کرمان از آمادگی صددرصدی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم نیمه شعبان خبر داد.  سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان، ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: همزمان با برپایی جشن‌های نیمه شعبان، پلیس راهور استان کرمان […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راهور استان کرمان از آمادگی صددرصدی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم نیمه شعبان خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان، ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: همزمان با برپایی جشن‌های نیمه شعبان، پلیس راهور استان کرمان برای برپایی هر چه بهتر مراسمات و برقراری نظم و روان‌سازی ترافیک خیابان‌ها، از تمام توان خود استفاده می‌کند وبرنامه‌های ویژه‌ای را دستور کار دارد.

وی گفت: روانسازی ترافیک سطح شهر، برخورد با خودرو هایی که با آلودگی صوتی نظم شهر را به هم می زنند و همچنین برخورد با کارناوال های عروسی که اقدام به هنجارشکنی و ایجاد اختلال درعبور و مرور و نظم عمومی می کنند از اقدامات پلیس خواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان ادامه داد: امید است مردم نیزدر پیشگیری از سوانح با پلیس مشارکت جدی داشته باشند و بدانند این همکاری مهمترین شرط کاهش جانباختگان حوادث رانندگی است.
سرهنگ خوشوقت بیان کرد:محدودیت های ترافیکی در سطح معابر و مسیرهای پر تردد به صورت مقطعی و با توجه به شرایط ترافیکی اجرا خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان از شهروندان خواست: برای تسهیل در رفت و آمد خود و دیگران، از تردد با وسایط نقلیه شخصی خودداری کرده و حتی الامکان از وسایط حمل و نقل عمومی استفاده کنند و کمال همکاری را با کارکنان پلیس در افزایش امنیت داشته باشند.

انتهای پیام




آمادگی پلیس راهور کرمان در نیمه شعبان 

منبع: ایـسنا
? آمادگی پلیس راهور کرمان در نیمه شعبان