آمادگی نهادهای انقلابی برای کمک به سیل‌زدگان کرمان

وزیر کشور گفت: نهادهای انقلابی از جمله بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام برای کمک به مردم سیلزده استان کرمان اظهار آمادگی کردند. به گزارش فت فتو؛ وزیر کشور با حضور در مناطق زهکلوت و جازموریان از روستاهای دچار آبگرفتی و سیل بازدید و پای صحبت اهالی این مناطق نشست. بازدید از […]

وزیر کشور گفت: نهادهای انقلابی از جمله بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام برای کمک به مردم سیلزده استان کرمان اظهار آمادگی کردند.

به گزارش فت فتو؛ وزیر کشور با حضور در مناطق زهکلوت و جازموریان از روستاهای دچار آبگرفتی و سیل بازدید و پای صحبت اهالی این مناطق نشست.

بازدید از راه‌ها و پل‌های آسیب دیده متاثر از سیل نیز توسط وزیر کشور، استاندار کرمان و هیات همراه در جنوب استان انجام شد.

وزیر کشور با اشاره به حجم بالای بارندگی طی روزهای گذشته در جنوب استان کرمان گفت: شهرستان‌های منوجان، قلعه‌گنج و رودبار جنوب بیشترین خسارت را دیده‌اند و حدود ۵ هزار خانه و حدود ۲۵ هزار نفر درگیر سیلاب هستند.

وحیدی با اشاره به خسارت وارده به احشام، کشاورزی و آبگرفتگی منازل گفت: ستاد مدیریت بحران، استاندار و نیروهای امدادی و جهادی و بسیجی در منطقه حضور دارند و امدادرسانی برقرار است.

وزیر کشور گفت: سپاه و ارتش نیز در حال ارسال کمک‌رسانی و ارسال تجهیزات و کمک‌ها به مناطق سیلزده هستند.

وی عنوان کرد: نهادهای انقلابی از جمله بنیاد مشتصعفان، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام برای کمک به مردم سیل زده اظهار آمادگی کرده‌اند.

وحیدی گفت: مسئولان استانی و محلی همه پای کار و درگیر خدمات‌رسانی به مردم هستند.

بنا براین گزارش، دکتر وحیدی وزیر کشور بعد از بازدید میدانی و گفت‌وگو با اهالی ستاد ملی مدیریت بحران در رودبار جنوب را تشکیل می دهد تا جمع بندی اولیه از میزان خسارات وارده و اقدامات ضروری صورت گیرد.

انتهای پیام




آمادگی نهادهای انقلابی برای کمک به سیل‌زدگان کرمان

منبع: بــرنا
?
آمادگی نهادهای انقلابی برای کمک به سیل‌زدگان کرمان