آمادگی صداو سیمای مرکز کرمان برای ماه مبارک رمضان

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: صداوسیمای مرکز کرمان در تولید برنامه‌های ارزش محور خوب ظاهر شده است به گزارش فت فتو حجت الاسلام والمسلمین علیداد‌ی سلیمانی  امروز در دیدار مدیر کل و شورای معاونین صداو سیمای مرکز کرمان افزود:مردم محوری و انعکاس و پیگیری مطالبات و مسائل مردم و تولید و پخش برنامه‌های تخصصی […]

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: صداوسیمای مرکز کرمان در تولید برنامه‌های ارزش محور خوب ظاهر شده است

به گزارش فت فتو حجت الاسلام والمسلمین علیداد‌ی سلیمانی  امروز در دیدار مدیر کل و شورای معاونین صداو سیمای مرکز کرمان افزود:مردم محوری و انعکاس و پیگیری مطالبات و مسائل مردم و تولید و پخش برنامه‌های تخصصی و کارشناسی از دیگر ویژگی‌های صداو سیمای مرکز کرمان است.
وی پرداختن بیشتر به شورای راهبردی استان و برنامه ریزی برای مباحث محتوایی مکتب شهید سلیمانی در صدا وسیمای مرکز کرمان را خواستار شد.

نماینده، ولی فقیه در استان  و امام جمعه گرمان همچنین گفت :صداوسیمای مرکز کرمان در تولید برنامه‌های ارزش محور خوب  در موضوعات  مختلف در برنامه های خود خوب ظاهر شده است و اثر بخشی خوبی در پی داشته است 

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان هم در این نشست با ارائه گزارشی از تولید و پخش برنامه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در این مرکز گفت: در سال جاری مستند  مسابقه ی   سرباز حاج قاسم در این مرکز با قابلیت پخش از شبکه‌های سراسری تولید و پخش خواهد شد.
علیرمضانی همچنین از پایان یافتن سریال ۲۶ قسمتی شهید باهنر در این مرکز در ماه‌های ابتدایی امسال خبر داد. وی همچنین برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا وسیمای مرکرمان را تشریح کرد.

کد ویدیو




آمادگی صداو سیمای مرکز کرمان برای ماه مبارک رمضان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آمادگی صداو سیمای مرکز کرمان برای ماه مبارک رمضان