آمادگی شهرستان گلوگاه برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی “صبح و نشاط”

جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور فرماندار، معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان، رئیس هیات ورزش همگانی استان، رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی “صبح و نشاط” در محل فرمانداری برگزار شد. مهدی داودی، فرماندار گلوگاه، در این […]

جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور فرماندار، معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان، رئیس هیات ورزش همگانی استان، رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی “صبح و نشاط” در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی، فرماندار گلوگاه، در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی “صبح و نشاط” گفت:

  • همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت ها و امکانات در جهت برگزاری این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود:

  • همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد:

  • برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را به مسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

نکات مهم:

  • همایش پیاده روی خانوادگی “صبح و نشاط” در روز جمعه ۴ خرداد در شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.
  • این همایش به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود.
  • مسافت این همایش ۳ کیلومتر خواهد بود و از سالن ورزشی تا زمین فوتبال در روستای ریحان آباد طی خواهد شد.
  • از همه شهروندان برای شرکت در این همایش دعوت شده است.

هدف از برگزاری این همایش، ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در بین خانواده ها و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه است.

امیدواریم با حضور گسترده مردم، شاهد برگزاری باشکوه این همایش باشیم.

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

منبع: بــرنا
? آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط