آمادگی شهرداری در راستای آگاه سازی و نهادینه کردن مسئله ی پیشگیری از معلولیت ها در جامعه

دکتر محمدی از آمادگی شهرداری در راستای آگاه سازی و نهادینه کردن مسئله ی پیشگیری از معلولیت ها در جامعه با همکاری بهزیستی خبر داد. به گزارش خبرنگار”فت فتو “ رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان  جهت  عرض تبریک و اعلام تعاملات آتی فی مابین بهزیستی و مجموعه شهرداری با دکتر محمدی دیدار و گفتگو کرد. در […]

دکتر محمدی از آمادگی شهرداری در راستای آگاه سازی و نهادینه کردن مسئله ی پیشگیری از معلولیت ها در جامعه با همکاری بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار”فت فتو “
رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان  جهت  عرض تبریک و اعلام تعاملات آتی فی مابین بهزیستی و مجموعه شهرداری با دکتر محمدی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمد قصری ضمن تبریک و انتخاب دکتر محمدی با اشاره به برخی از مشکلات دسترسی به اماکن شهری گفت : با توجه به اینکه شهر کوهبنان  جز شهرهای مهم و دارای بافت قدیمیست، نیازمند اصلاح معابر شهری براساس اصول مناسب سازی  برای دسترسی افراد دارای معلولیت و جانبازان است.

دکتر محمدی نیز در این دیدار ضمن تشکر از رئیس وپرسنل زحمت کش اداره بهزیستی گفت : به منظور مناسب سازی محیط شهری  از جمله پیاده رو سازیها ، بهسازی پارک ها ، همسطح سازی اماکن عمومی ، آسفالت معابر ، اصلاح تقاطعها ، رفع سد معبر و مناسب سازی ساختمان‌های اداری ، شهرداری برنامه جامع وکاملی ارائه خواهد کرد ودر این زمینه می‌توان با منعقد کردن تفاهم‌نامه  فی مابین شهرداری و اداره بهزیستی وتعامل با هم در بعضی از موارد ذکر شده ، به اهداف مورد نظر که همان رفاه و خدمت به این قشر عزیز جامعه است رسید. 
 
شهردار کوهبنان ادامه داد :همه آحاد جامعه باید قادر باشند راحت و بدون خطر در محیط پیرامون خود و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از کلیه حقوق اجتماعی خود برخوردار شوند .

وی همچنین اظهار کرد: همه مردم جامعه از حقوق مساوی برخوردار هستند و باید تلاش کنیم تمامی ادارات و اماکن عمومی از قبیل مکان های آموزشی ، اداری ، تفریحی و تجاری در دسترس همه شهروندان بخصوص معلولان و جانبازان عزیز باشند واین عزیزان به راحتی بتوانند به ادارات مراجعه کنند. 

شهردار کوهبنان در خصوص اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها گفت: مجموعه شهرداری آمادگی دارد در راستای آگاه سازی و نهادینه کردن مسئله ی پیشگیری از معلولیت ها در جامعه  هم با بهزیستی همکاری کند. 

همچنین دکتر محمدی در پی درخواست مسؤل اداره بهزیستی کوهبنان مبنی بر مشکلات مرتبط مددجویان در خصوص تمدید پروانه ساخت و درخواست تسهیل امور مربوط به مسکن مددجویان، ضمن دستور بررسی موارد ذکر شده، جهت رفع موانع ومشکلات این عزیزان قول مساعد داد
انتهای پیام/ر




آمادگی شهرداری در راستای آگاه سازی و نهادینه کردن مسئله ی پیشگیری از معلولیت ها در جامعه

منبع:آرمـان
? آمادگی شهرداری در راستای آگاه سازی و نهادینه کردن مسئله ی پیشگیری از معلولیت ها در جامعه