آمادگی سپاه برای مقابله با خطرات احتمالی سیل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: سپاه برای سیل احتمالی رودبار جنوب و جازموریان در آمادگی کامل قرار دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛  اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما درباره اقدامات سپاه برای مقابله با سیل احتمالی در این شهرستان، […]



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: سپاه برای سیل احتمالی رودبار جنوب و جازموریان در آمادگی کامل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛  اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما درباره اقدامات سپاه برای مقابله با سیل احتمالی در این شهرستان، اظهار کرد: با اعلام هشدار اداره هواشناسی ستاد بحران در شهرستان رودبار جنوب با حضور تمامی اعضا تشکیل شد.

 
وی ادامه داد: به‌منظور آمادگی مقابله با هرگونه سیل‌زدگی بلافاصله جلسه با گروه‌های جهادی بسیج سازندگی برگزار شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب تأکید کرد: دل‌سوزان مردم خواب نیستند و از ابتدای هشدار وقوع سیل مجموعه سپاه پاسداران و گرو‌ه‌های جهادی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.
 
وی تصریح کرد: به همین منظور از صبح سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌‌ماه ۱۰ دستگاه لودر و بیل‌بکو مهندسی سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان مستقر شدند.
 
حاجب خاطرنشان نشان کرد: سردار ناصر بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و محمدصالح شهریاری جانشین بسیج سازندگی نیز بعد از ظهر امروز از روستا‌های حاشیه تالاب بازدید کردند.
 
وی با اشاره به آمادگی سپاه رودبار جنوب در جهت مواجهه با بلایای طبیعی در رودبار جنوب یادآور شد: سپاه و بسیج در آماده باش کامل هستند و یک قرارگاه جهادی را برای احتمالات آب گرفتگی و سیلاب در نظر گرفتیم تا درصورت وقوع هر مشکلی به جلوگیری و آب‌گرفتگی و سیل احتمالی کمک کنند.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر 


آمادگی سپاه برای مقابله با خطرات احتمالی سیل

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آمادگی سپاه برای مقابله با خطرات احتمالی سیل